Mr. Sunshine'a Gelen İlk Bölüm Yorumları!

By evhamlı kurabiye - Eylül 07, 2018




Secret Garden, A Gentleman's Dignity, DOTS ve Goblin gibi birbirinden ünlü kdramaların senaristi Kim Eun Sook'un yeni dizisi Mr. Sunshine bugün ilk bölümüyle tvN'de izleyici karşısındaydı. İşte Korelilerin yorumları:


1. [+3,506, -789] Keşke başrol Kang Dong Won olsaydı ㅠㅠ 


2. [+2,200, -191] Başrol çok yaşlı görünüyor... A Gentleman's Dignity gibi orta yaşlı adamları anlatan bir dizi olsa neyse ama tüm cast içinde tek yaşlı görünen Lee Byung Hun ... 

3. [+3,359, -1,355] Büyük bütçe ile çekilmiş bir dizi ancak bıktırıcı derecede sıkıcı. 

4. [+1,645, -303] Beklentilerimiz çok büyüktü belki, öyle sıkıcıydı ki... Bir tek sinematografi güzeldi. 

5. [+1,037, -55] Kim Nam Gil başrole daha iyi uyardı bence.

6. [+726, -81] Beklediğim kadar ilginç bir dizi değil. İlk bölüm olduğundan mı acaba? Biraz hayal kırıklığı oldu ve de gerçekten Lee Byung Hun'un bu rol için aldığı 3.2 milyon wonu hak edip etmediğini düşündüm. 

7. [+610, -21] (Bu diziyi de) Goblin'i de yöneten Lee Eung Bok'un sinematografisinin ne kadar muhteşem olduğunu fark ettim yine. 

8. [+605, -29] Kim Tae Ri'nin anne-babasının Jin Goo ve Kim Ji Won olduğunu görmek çok dokunaklıydı. 

9. [+571, -31] Film izliyormuşum hissine kapıldım... neden ülkemiz sıklıkla işgale uğramış ki böyle... Çok üzücü. 

10. [+516, -61] Sinematografi büyüleyiciydi ama ilk bölüm bayağı sıkıcıydı...Kim Eun Sook hep romcom yazmaya devam etsin bece. 

11. [+395, -14] Sürekli telefonuma bakıp durdum diziyi izlerken... Yani o derece sıkıcıydı. 

12. [+383, -31] Kim Eun Sook'un onca kişinin karşı çıkmasına rağmen inatla nasıl kibirlilik edip başrole Lee Byung Hun'u istemesini ve kasti olarak bayan başrolle erkek başrolün arasında büyük kadar yaş farkı oluşturmasını düşünmeden edemiyorum. Ne düşünüyor ki böyle yaparak? Şöyle mi misal: "Ben (koskoca) Kim Eun Sook'um, yazdığım senaryo Lee Byung Hun'u bile nefret edilmesine rağmen herkese sevdirir.", yahut "Ben (koskoca) Kim Eun Sook'um, yazdığım senaryo izleyicinin başroller arasındaki yaş farkını görmezden gelmesini sağlar"... Kibri sayesinde her halükarda seyirciyle istediği gibi oynayabileceğini düşünüyor.


Çeviri: evhamlı kurabiye ^^
Kaynak: netizenbuzz

  • Share:

0 yorum