100 Days My Prince Oyuncuları Neler Anlattı? [Part 1]

By kralkızı - Eylül 10, 2018


D.O, Nam Ji Hyun, Kim Seon Ho ve Han So Hee VLive yayınında diziyle ilgili düşüncelerini açıkladılar.

D.O: ''Başrol olarak ilk dizim, bu yüzden çok gerginim. İlk bölüm olduğundan hem heyecanlı hem de gerginim.  Hevesle izlemeyi bekliyorum. Çok gerginim ve aynı anda bir sürü şey hissediyorum.''

Nam Ji Hyun: ''Diziyi biz de henüz izlemedik. Ben de çok merak ediyorum.  Yazın ortasında tüm ekip oldukça sıkı çalıştık. Ortaya nasıl bir şey çıktı merak ediyorum.''

Han So Hee: ''Finali çektiğimizde hem sevindim hem de üzüldüm. Merakla bekliyorum. Herkes böyle hissediyor olsa gerek.''

D.O: ''Hep tarihi dizilerde oynamak istiyordum. Daha önceki rollerimde hiç denemediğim için topuz ve hanbokla hareket etmek garip ve rahatsız ediciydi ama yavaş yavaş alıştım. Gerçekten çok eğlenceliydi.''

Kim Seon Ho: ''İlk defa tarihi dizide rol aldım. Hanbok daha da sıcak hissettiriyor, çünkü çok kalın. Ayrıca saçımı topuz yaptığım için kaşındı, ben de çubukla kaşıdım. Bunlar dışında birbirimizle rahatça konuşabildiğimiz için çekimlerde çok eğlendik.''

Han So Hee: ''Ben sette yılan görmüştüm.''

D.O: ''Senaryonun kendisi çok eğlenceli. Karakterlerin hepsi çok çekici ve hikaye akıp gidiyor. Sıkıcı olmadığı için çok eğlenceliydi.''

Han So Hee: ''Ben de tarihi dizinin çekiciliğini kesinlikle hissettim.''


kaynak: soompi




  • Share:

0 yorum