2 Evlat Annesi Jun Ji Hyun Doğumdan Sonraki Haliyle Herkesi Büyüledi!

By evhamlı kurabiye - Eylül 07, 2018




Ocak ayının sonunda ikinci oğlunu kucağına alan Asya'nın Kraliçesi lakaplı aktris Jun Ji Hyun, doğumdan sonra ilk kez geçenlerde yüzü olduğu bir gözlük markasının etkiliğine katıldı. Fit haliyle ve eskimeyen güzelliğiyle herkesi büyüleyen aktriste netizenlerden gelen yorumlar şöyle:


1. [+2,176, -59] Resmen ünlü olmak için doğmuş.


2. [+586, -25] Wow... İşte erkeksi bir görünüm böyle başarıyla üstünden taşınır. Öyle iyi görünüyor ki, eğer ben böyle giyinsem eminim dilenci gibi görünürdüm.


3. [+306, -14] Çuval giymiş gibi dursa dahi aurası inanılmaz. Çok kıskandım...ㅜㅜ


4. [+255, -38] Kahretmesin öyle harika ki, büyüleyici.


5. [+176, -41] Lütfen bir dizi çek Ji Hyun unni.


6. [+89, -31] Hemcinsim olmasına rağmen öyle güzel ki... Herkes gidip gidip Kim Tae Hee, Song Hye Gyo, Han Ga In gibilerin hayranı olurken ben daima Jun Ji Hyun'un önümüzdeki 10-20 sene daha güzelliğiyle anılacağını düşünürdüm. Onu görmekten, izlemekten asla bıkmıyorsunuz.


7. [+48, -0] Sanki Jun Ji Hyun değil de ben 2 kere doğum yapmış gibi görünüyorum... (ÇN: Katılmamak elde değil bu yoruma. :D )


8. [+50, -7] Kıyafetinin tuhaf olduğunu düşünen bir ben miyim ya?


9. [+41, -5] Onca zaman sonra bile hala böyle büyüleyici ve güzel görünebilmesine öyle imreniyorum ki. Asla bıkmıyorsunuz onu görmekten. Asla modası geçmiş yahut pespaye görünmüyor. Hemcinsi olarak çok kıskanıyorum.


10. [+33, -0] Bebeklerine bakacak bir bakıcının olması harika olmalı.


Çeviri: evhamlı kurabiye
Kaynak: netizenbuzz

  • Share:

0 yorum