100 Days My Prince Oyuncuları Neler Anlattı? [Part 2]

By kralkızı - Eylül 10, 2018


Oyuncular birer kelimeyle karakterleri anlattılar.

Kim Seon Ho, Jung Jae Yoon'u masum olarak nitelendirirken, Hong Shim'in kendine güvenen kişiliğinden söz eden Nam Ji Hyun: ''Kriz anında teslim olmayacak bir yapısı var.'' dedi. Karakterini soğuk kelimesiye tarif eden Han So Hee ekledi: ''O gücü olan bir karakter. İnsanları anlayabiliyor. Bu yüzden duygusaldan ziyade mantıklı ve soğuk bir karakter. ''

Karakterlerinin hangi özelliklerinin kendilerinde olmalarını istediklerine gelince ise koku konusu gündeme geldi.

Kim Seon Ho: ''Koktuğum bir sürü şey var. Ödleğin tekiyim. Oynadığım karakterin hiçbir şeyden korkusu yok. Bunu öğrenmeyi isterdim.''

D.O: ''Korktuğum pek bir şey yok benim. Bir çok yönden benziyoruz. Bu yüzden ondan öğrenmek istediğim bir şey yok.''

Evlilik konusu açıldığında ise...

D.O: Çalışmayı seviyorum. O konu uzak bir gelecekle ilgili. Bu yüzden üzerine pek düşünmedim. Dizinin başında çok azarlandım. Evlilik böyle bir şeyse pek emin değilim. (arkadaşları çok gülmüş) Ne yapmam gerektiğini bana söylese iyiydi ama ilk günden ''Ne yapıyorsun? Ne yaptın sen?'' diye azarlanıp durdum.

Nam Ji Hyun'un D.O'yu gördüğünde aklından geçenlere gelirse...

Nam Ji Hyun: ''Onu ilk gördüğümde düşündüm ki gözleri ne kadar büyük... İlk düşündüğüm bu oldu.
Aslında önceki çalışmalarının bir kısmını izlemiştim. Oyunculuğunu çok merak ediyordum. Bazı şeyler düşündüğüm gibi çıktı, bazı şeyler ise farklı. Eğlenceliydi.

Reyting beklentileri de haliyle biraz yüksek.

Han So Hee: Umarım dizi yüzde 18'le zirve yapar.

Kim Seon Ho: Bence yüzde 12'yi geçersek güzel olur.

D.O: Bence yüzde 10'u geçersek hoş olur.

Nihayetinde yüzde 10'u geçerlerse birlikte dans edeceklerinin sözünü verdiler.

Dizi 10 Eylül'de başlayacak. Reytingler nasıl gelir yakında öğreniriz. Sizin izleme listenize girebildi mi peki?

kaynak: soompi

  • Share:

0 yorum