Jung Hae In Yanıtlıyor!

By kralkızı - Eylül 07, 2018


  • Something in the Rain'den sonra dinlenme fırsatı bulabildiniz mi?
Pek sayılmaz. Dizimiz 8 Mayıs'ta bitti ama bitirmem gereken başka projeler de var. Something in the Rain promosyonu için Japonya'ya da gittim. Orada temmuzda yayınlanmaya başlayacak.

  • Dizi sayesinde ulusal çapta bir popülerlik kazandınız. Bundan dolayı farklı hissediyor musunuz?
Şunu kesinlikle söyleyebilirim ki dizimiz halk tarafından oldukça beğenildi. Dış mekan çekimlerimizi izlemeye gelen seyircilerimiz vardı. Bu dizinin bir parçası olduğum için ne kadar minnettar olduğumu anlatmaya sözler yetmez. Bu kadar önemli bir yönetmen ve harika bir partnerle birlikte çalışmak tarif edilemezdi.

  • Partner demişken, Son Ye Jin'le birlikte başrol oynamak nasıldı?
Başta onun kariyerinde soruna neden olmak istemediğimden çok endişeliydim. Bir gün bana mesaj attı: ''Sen Seo Joon Hee'sin. Ne istiyorsan onu yap.'' Bu mesaj üzerimdeki baskıyı hafifletti ve daha doğal oynamaya başladım.


  • Seo Joon Hee'yi oynarken en çok kiminle fikir alışverişi yaptınız?

Karakteri ve ya durumu anlamakta zorluk çekdiğimde, yönetmen Ahn Pan Seok'a danıştım. Yönetmenimiz uygun çekim prensiplerine sahip yetenekli bir yönetmendi. Çekimler günde 12 saatten az sürüyordu. Bu yüzden ekip ve oyunculara uyumak ve dinlenmek için yeterli zaman kalıyordu. Genelde dizi çekerken sayısız gecelerce uykusuz kalırsınız.

  • Karakterinizle aranızda benzerlikler var mı?
Kişiliklerimiz benziyor. Seo Joon Hee gibi ben de işimi ciddiye alıyorum ama insanlarla bir aradayken neşeliyimdir. Ayrıca ikimizin de karakteri olgun. Annem babam ben çocukken çalıştığı için dedemlerle fazlaca zaman geçirdim ve benden 7 yaş küçük kardeşimle kendim ilgilendim.

  • Aniden gelen şöhretle baş etmek zor mu?
Dizinin başarısından sonra yükselen popülaritem hakkında bir çok yorum aldım. Sevgi ve destek için çok minnettarım ama kendimi bu heyecana fazla kaptırmamaya çalışıyorum. Çok büyük bir şey beklemeden aynı tempoda yürümenin önemli olduğunu biliyorum. Sahip olduklarına şükretmek yerine kendinizi başkalarıyla kıyaslarsanız mutluluk ulaşamayacağınız bir şey olur. Son zamanlarda okuduğum bir kitaptan bu ipuçlarını aldım, Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama Sanatı.



  • Oyunculuğa nispeten geç bir yaşta başladınız. Bu aynı tempoda yürümeniz konusunda yardımcı oluyor mu?

Oyuncu olmaya askerdeyken karar verdim. Kariyerime geç başladığım için de popülerlik konusunda hiç endişeli ve gergin hissetmedim. Şu noktada da gelen eleştirilerin olumlu mu olumsuz mu olduğu konusunda etkilenmemeye çalışıyorum. Ne olursa olsun devam etmek için çabalıyorum. Uzun süre oyunculuk yapmam için bunun gerekli olduğunu düşünüyorum.


  • Gelecekte oynamak istediğiniz özel bir rol var mı? 

Bu aralar senaryoları gözden geçirip okuyorum ama kafamda özel bir rol yok. Sanırım sempati uyandıran ve yürekten desteklenen bir karakteri oynamak güzel olurdu.

  • Şov programlarında olmak gibi bir planınız var mı?

Şov programlarını takdir etsem de şu an için daha çok oyuncu olarak ekranlarda olmak istiyorum.



kaynak: style

  • Share:

0 yorum