Mini Bir Ji Chang Wook Röportajı

By evhamlı kurabiye - Mayıs 19, 2019


Askerden yeni terhis olan Ji Chang Wook geçenlerde açtığı VLive yayınında hayranlarıyla keyifli bir sohbet gerçekleştirmiş. İşte sohbetten öne çıkan anlar:

💮 Askerden terhis olduktan sonra neler yaptığından bahsediyor aktör:“Terhisimden sonra birçok arkadaşımla bir araya geldim ve ertelediğim angarya işleri tamamladım. Birkaç şey üstüne çalışıyorum ve yeni dizimin hazırlıklarını yapıyorum. Çekimler yakında başlayacak. Melt Me isimli bir drama. Dondurulan insanlarla ilgili ve bence çok ilginç olacak." (ÇN: Merak edenler için: https://swaghaber.blogspot.com/2019/04/ji-chang-wookun-yeni-dizisi-belli-oldu.html "

💮 Sonra askerdeki anılarından bahsediyor aktör: “Cheorwon'a gönderilmiştik bir keresinde ve orada birçok olay oldu. İlk açık hava eğitimimi gerçekleştirdim ve 4-5 gün boyunca ne uyuyabildim ne de yıkanabildim. Zorluydu ancak eğlenceliydi."

💮 Yüzünü koruduğu için kendisine teşekkür eden fanlarına şöyle cevap veriyor: “Elimden gelenin en iyisini yaptım ama zamanın etkisi kaçınılmaz. Görünüşümü muhafaza etmek için sıkı çalışıp yüzümü daha iyi koruyacağım.”

💮 “Askerdeyken 12 kilo aldım. Kilo aldığım için de terhis olmadan evvel kilo verebilmek için spor yaptım bayağı.”

💮 19'unda gerçekleşecek fan buluşmasına mekan küçük olduğundan bilet bulamamaktan yakınan fanlarına diyor ki: “Sanırım benim hatam. Ajansım daha geniş bir yerde fan buluşmamı düzenlememi önerdi ancak uzun zaman sonra ilk fan buluşmam olduğundan biletlerin tükenmeyeceğinden korktum. Dolayısıyla da mümkün olduğunda küçük bir mekanda fan buluşmamı düzenlemek istediğimi söyledim. O yüzden sanırım benim yüzünden böyle oldu, özür dilerim."

💮 Fan buluşması içinse büyük etkinlikler hazırladığını söylüyor: "Fan buluşmamın şarkı listesini bizzat ben seçtim. Hangi şarkıları sizin için söylememin hoş olacağı üstüne uzun uzun düşündüm. Sonra sizlerle seçtiğim şarkıları birlikte söylemenin çok hoş olacağını düşündüm." Listede Healer OST'larından I’ll Protect You ve Daybreak’in Good şarkılarının yer aldığını ve önceden hayranlarının bu şarkılara çalışıp gelmelerinin hoş olacağını söylemiş. 

kaynak: soompi

  • Share:

0 yorum