Byun Yo Han Röportajı & Röportaja Gelen Yorumlar!

By evhamlı kurabiye - Mayıs 07, 2019


Sports Chosun & Naver: Byun Yo Han:"Oyunculuğa başladığım zamanlardaki samimiyetimi kaybetmemeye çalışıyorum." 

🌠Son zamanlarda neler yaptığı sorusuna şöyle cevap veriyor aktör:"Sıradaki projeme hazırlanıyorum. En son çektiğim projemdeki kusurlarıma kafa yoruyorum, hala oyunculuğa çalışıyormuşçasına oyunculuğumla yüzleşiyorum. İlk baştaki gayretimi sürdürmekten ziyade oyunculuğa başladığım zamanlardaki o duyguları unutmamaya çalışıyorum. Bu cümlenin anlamı benim için çok büyük."

🌠Byun Yo Han evcil hayvanıyla olan günlük yaşamından da bahsediyor:"Sabah gözlerimi açtığım andan uyuyana değin tüm zamanımı köpeğimi yetiştirmekle geçiriyorum. Az biraz bile hasta olsam yahut ne vakit zor zamanlar geçirsem köpeğim yüzümü gülümsetiyor."

🌠Hakkındaki popülerliğe yahut ödüllere düşkün olmadığına dair çıkarımlara karşı şöyle yorum yapıyor:"Popülerlik sevdası gütmek amacıyla oyunculuğa başlamadım. En büyük gayem parçası olduğum projelerde iyi iş çıkarmak ve yapmam gereken şeye odaklanmak."


Yorumlar:

1. [+540, -7] Kendine has bir yakışıklı havası olduğunu söylemem lazım. Kendine özgü bir havası var gerçekten. Çift göz kapakları kalın olsa da gülümsediğinde karşı konulamaz duruyor, yani sevimli ama gözlerinde biraz da olsa hüzün gizli. Ama her neyse işte yakışıklı.ㅋㅋ Leslie Cheung gibi bir havası var.

2. [+214, -0] Hüzünlü aşk hikayeleri için biçilmiş kaftan ve imajı da tam böyle hikayelere uyuyor. Hayatının rolüyle karşılaşmasının tam zamanı.

3. [+133, -0] Ne zaman bir dizi çekeceksin? Televizyonum yok ve dizileri yayın gününde izleyemiyorum ama abone olmayı deneyebilirim. Ne çekeceksen çabuk ol da çek artık. Tarihi dramalar iyi hoş, modern dramalar da öyle. Lütfen dön artık.

4. [+81, -0] Tam oyunculuğunun iyi ve yakışıklı olduğu bir noktada. ~~ Lütfen samimi (ağırbaşlı) olmaya devam et.

5. [+70, -3] Leslie Cheung gibi görünüyor gerçekten de.

kaynak: ddoboja

  • Share:

0 yorum