Hyun Bin'in Havaalanındaki Görüntüsüne Gelen Yorumlar!

By evhamlı kurabiye - Mayıs 12, 2019



Newsen & Nate:

1. [+762, -46] Hyun Bin bile kullansa yine de airpod (kablosuz kulaklık) bir garip görünüyor.

2. [+599, -72] Önceden böyle görünmüyordu ama insanda bıraktığı izlenim giderek kötüleşiyor da kötüleşiyor...

3. [+489, -77] Kendisini olumlu yönde göremiyorum artık;;

4. [+81, -6] Ireland'daki (2004'de çektiği dizi) o masum görünüşü nereye kayboldu merak ediyorum... Kim Joo Won (Secret Garden'daki rolü) kadar bile keskin hatlara sahip görünmüyor... Ne değişti emin değilim, kaşları mı yoksa gözleri mi;

5. [+79, -14] Hyun Bin'in yüzünün değiştiği doğru... Hem de tuhaf bir biçimde.

6. [+70, -7] Bir zamanlar en havalı aktör olarak görüyordum kendisini (kişisel görüşümdür), ama insanda bıraktığı izlenim son zamanlarda kötü yönde değişmeye başladı. Daha aksi ve alıngan görünüyor.

7. [+58, -15] Hyun Bin'in deli bir fanıyım ama son zamanlarda biraz daha kibirli görünüyor bu da beni rahatsız ediyor haliyle... Samshik günlerine geri dönemiyor... ㅜ

8. [+53, -8] Airpodlar (kablosuz kulaklık) en berbat teknolojik tasarıma sahip. Öyle ki ünlüler bile taksa kötü görünüyorㅋㅋ

9. [+46, -7] Yüzü kuru kafa gibi görünüyor.

10. [+40, -3] Biliyorum kimse yüzünün yaşlanmasının önüne geçemez ve evet hala yakışıklı ama önceden sahip olduğu o tazeleyici his yok artık. 2009'da çektiği Secret Garden'dan sonra sürekli yokuş aşağı gidiyor benim için...

11. [+40, -4] Airpods takmayı Won Bin'e bırakalım hadi.

12. [+39, -4] İnsanda sakin bir izlenim bırakıyordu önceden ama bu izlenim günbegün keskinleştikçe keskinleşti... Hmmm

kaynak: netizenbuzz

  • Share:

0 yorum