Lee Min Ho'nun Kim Eun Sook Dramasına Başrol Oluşu Netizenleri Pek Memnun Etmemişe Benziyor!

By evhamlı kurabiye - Mayıs 15, 2019



Secret Garden, A Gentleman's Dignity, Descendants Of The Sun ,Goblin, Mr. Sunshine gibi ünlü dramaların senaristi Kim Eun Sook'un yeni dizisi The King Forever: Sovereign 'ın başrolü askerden yeni dönen ünlü aktör Lee Min Ho olmuştu. İkili daha evvel 6 sene önce The Heirs dramasında da birlikte çalışmıştı. İşte yorumlar:

OSEN & Nate:


1. [+511, -36] Wow, senarist Kim Eun Sook ile çalışmak ha... Geri dönüş projesi için kesinlikle bomba bir drama seçmiş.

2. [+371, -45] Bir dizi teklifi kabul ettiğini duymak sevindirici.

3. [+330, -43] Wow, The Heirs'dan sonra 2. kez. Sabırsızlanıyorum.

4. [+54, -26] Aigoo, biraz hayal kırıklığına uğradım... Başka bir genç yıldızı değil de ekranlarda pek sıklıkla görmediğimiz bir aktörü seçmelerini umuyordum... Lee Min Ho'nun  oyunculuk tarzından bıktım usandım. Hem ondan çok daha iyi aktörler var piyasada. Ona gelene kadar başrole seçecekleri başka adam mı yoktu?

5. [+46, -12] (Lee Min Ho'nun) Hala neden bu denli popüler olduğunu ve başrollerde yer aldığını anlamıyorum. İnsanlar ona yakışıklı diyor ama ben onda hiçbir cezbedici yan göremiyorum.

6. [+45, -12] (Lee Min Ho'nun) Öyle ahım şahım oyunculuk yeteneği olduğunu söyleyemem. 

7. [+44, -11] Tonlama ve diksiyon açısından eksiklikleri var, oyunculuğu yetersiz hissettiriyor.

8. [+43, -16] Kim Eun Sook ile The Heirs'da asla iyi uyuştuklarını düşünmemiştim.

9. [+37, -5] (Başrol) Jo In Sung yahut Won Bin olacak diye dört gözle bekliyordum. Kim Eun Sook seviyesinde birisi pekala Won Bin'i başrol yapabilir diye düşünüyorum. Biraz hüsrana uğradım.

10. [+29, -3]  Lee Min Ho'yu severim ama gizli bir hazine niteliğinde olan birisini (başrolde görmeyi) tercih ederdim.  ㅜㅜㅜ...

11. [+28, -1] Lee Min Ho Korelilerin seveceği tarzda birisi değil..  Çin'de harika işler yapabilirdi.

12. [+26, -4] Bu tür dizilere katlanamıyorum çünkü hepsi de klişenin dibi oluyor.

kaynak: netizenbuzz

  • Share:

0 yorum