Search WWW'ye Gelen 1 & 2.Bölüm Yorumları!

By evhamlı kurabiye - Haziran 06, 2019



1. Bölüm / Naver / News1:
1.[+425, -17] Ah cidden çok eğlenceli!!!!!!
2.[+250, -16] Eğlenceli mi? One Spring Night’ı bu diziyle değiştirsem mi??
↳ [+18, -0] ama zaten farklı zamanlarda yayınlanıyorlar…?
3.[+201, -11] Senaryonun eğlenceli olduğunu şaka zannediyordum ama sonunda gerçekten eğlenceli olduğu ortaya çıktı.
4.[+183, -22] Im Soo Jung 40 yaşında, bu gerçek mi ya? ㅡㅡ Hala bebeksi  görünüyor.
5.[+119, -7] İçerik eğlenceliㅋㅋㅋㅋ ama beklenildiği üzere Kore dizisi olduğundan illa aşk olmadan olmuyor tabii.
6.[+69, -1] Arthdal Chronicles'dan bin kat iyi.
7.[+67, -3] Im Soo Jung’un karakteri üç boyutlu ve bunu sevdim...
8.[+67, -7] Jang Ki Yong & Im Soo Jung arasındaki yaş farkı 13 ama yaş farkını hiç hissetmedim. Im Soo Jung tam bir bebek yüz. 
9.[+53, -3] Im Soo Jung’un oyunculuğu çok iyi, diksiyonu da öyle. 
10.[+45, -1] İlk bölümden eğlenceliydi bayağı! Bae Ta Mi’nin karakteri havalı ve beklenildiği gibi oyunculukta yine iyi ve güzel de. ~ Im Soo Jung & Jang Ki Yong’un kimyaları da ayrıca iyi ^^
11.[+46, -4] Bu bayağı eğlenceli?? İçerik yeni ve Im Soo Jung'a güvenip izleyebilirsiniz.
12.[+28, -0] Her hafta izlemeye karar verdim…

2. Bölüm / Naver & Sports Chosun:

1.[+2087, -20] 2019’un ikinci yarısının şaheseri olarak Search WWW anılacak.
2.[+916, -12] Millet bu diziyi izleyin.ㅠㅠㅠㅠㅠ Çok eğlenceli.
3.[+911, -10] American dizisi izliyorum sandım.
4.[+643, -29] Bu çılgınca, resmen ikinci ‘Sky Castle’ vakası.
5.[+606, -16] Bu dizinin muhteşem olacağına kalıbımı basarım. Reytingler en az 15% olacak.
6.[+230, -1] Im Soo Jung'un oyunculukta bu kadar iyi olduğunu bilmezdim ki bu dizi sayesinde başka bir yönden bakmaya başladım kendisine. Görsel olarak iyi ama dramanın sürükleyici etkeni olması, çok havalı. 
7.[+223, -4] Yönetmenin basın konferansındaki cevapları samimiyetten yoksun olduğundan tereddütlerim vardı (diziye dair) ancak bugün izledim de dizi hareketli, içeriği zengin, oyunculuk ve yönetmenlik çok iyi. Diyaloglar taze, hayal kırıklığı olmadı. Kısaca izlemesi tatmin ediciydi. Neler olacak merakla bekliyorum. Son zamanlarda izlediğim en iyi dizi. 
8.[+212, -3] Kadın başrollerin oyunculukları cidden izlemesi keyifli. 
9.[+178, -4] Bu dizi Son Ye Jin’in ‘Pretty Noona Who Buys Me Food’ ve Han Jimin’in ‘One Spring Night’ dizilerinden katbekat daha iyi kadın başrollere sahip. İşte modern kadın dediğin böyle resmedilir. İstediği her şeyi söylemesi asıl olay, gerçekçi duruyor. Kararsız kalmak cevap değil. 
10.[+171, -3] Im Soo Jung’un drama atmosferi iyi dengelenmiş ayrıca Im Soo Jung ve Lee Da Hee birlikte gözlere bayram ettiriyor.

Reyting: 2.4 / 3.2
kaynak: netizendrama

  • Share:

0 yorum