Reytingleri Sallayan Arthdal Chronicles'a Gelen 1-2 & 3. Bölüm Yorumları!

By evhamlı kurabiye - Haziran 04, 2019


1. Bölüm / Naver & Sports Chosun:
1.[+3385, -300] Ne söylediklerini anlamıyorum, ekran çok karanlık, içeriğin anlaşılması zor ve herkes birbirinden bağımsız olarak oyunculuk yapıyor. Ama en önemlisi aksiyon sahneleri baştan savma görünüyor. 
2.[+2504, -98] Signal'in 2. sezonunu verin artık bize. O kadar uzun süredir bekliyoruz ki... 3 koca sene oldu.
3.[+2105, -301] Race to Freedom'ın (ÇN: 94 yapımı bir sinema filmi) Race to Freedom: Um Bok Dong versiyonu gibi...
4.[+1194, -97] Bekleyip yarınki bölümü de izleyeceğim…
5.[+673, -31] İyi ama sonunda Choo Ja Hyun ölmeden önce ne söyledi???
6.[+481, -47] Şimdilik birkaç bölüm daha izlemeye devam edelim… İşin aslı ülkemizde bu türde çekilmeye cüret edilen pek fazla drama yok, (bu tür dizileri çekmeyi) denemeliyiz , yoksa nasıl içeriğimizi geliştirebiliriz ki? Şimdilik olumlu yanından bakalım. Gerçi yine de biraz tuhaf (bir dizi).
7.[+392, -8] Diyalogları duyamadım? "Ne söylüyorlar?" İzlerken sürekli böyle söylendim durdum.
8.[+383, -9] ㅜㅜ Jang Dong Gun'un 10 sene önceki hali zorlama duruyor... Dahası Ta Gon'dan yaşlı olan askerler adamdan daha genç görünüyorlar ㅜㅜ
9.[+252, -8] İçerik çok zor... Neyin nesi…
10.[+219, -15] Hiç bir şey anlamayan bir tek ben miyim? Dizinin içeriği ne hakkında?… İzliyorum ama anlamıyorum ki…
11.[+187, -11] İzlerken kanalı değiştirdim…
12.[+166, -2] Jang Dong Gun'un giydiği iskelet yapım maliyetinin eksikliğinden öyleydi değil mi ?
13.[+162, -7] Çocuğun rüyasında söylediği sözlerden tek kelime dahi anlamadımㅠ Peki bu daha sadece ilk bölüm dolayısıyla içerik biraz dağınık, adam gibi değerlendirme yapmak için biraz daha izlememiz lazım.

2. Bölüm / Naver & News1:

1.[+4649, -1058] Diziyi eğlenceli bulan bir ben miyim? Biraz tuhaf olsa da taze ve Kore dramalarda görmek istediğimiz türden hoş bir içeriğe sahip... Tabii ki herkesin beğenileri farklıdır. 
2.[+2134, -404] ‘Arsenal Chronicles’ demeliydiniz…
3.[+1059, -157] Hikaye işte şimdi başladı.
4.[+671, -126] Neden hep kötü yorumlar var? Bence gayet eğlenceli. 
5.[+525, -68] Bugünkü bölüm iyiydiㅋㅋㅋㅋ 2. yarısı sürükleyiciydi.
6.[+469, -21] Atın oyunculuğu çok iyi…
7.[+682, -345] İlkel çağlarda olmasına rağmen herkesin yüzü pek temiz. Makyajları tastamam... İlkel çağlardaymış havası vermiyor hiç. Dalga mı geçiyorsunuz?
8.[+442, -105] Game of Thrones'un (çakması eleştirilerinin) ardından, bugünün çalıntı konusu Apocalypto filmiㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
9.[+252, -8] Eğlenceli bulan bir ben miyim? 
10.[+342, -94] Bu türün ilk denemesi olduğu için dört gözle bekliyordum diziyi... 50 milyar won gibi büyük bir yapım maliyetine bakılırsa görsel efektler tam bir rezalet, yönetmenlik utanç verici. Böyle düşünen bir tek ben miyim?  ㅠㅠ Umarım bu türde ilk denememiz diğer ülkeler üzerinde iyi bir izlenim bırakır ama biraz utanç verici olmuş.
11.[+260, -21] Biraz Avatar ve bolca Apocalypto'nun karışımı bir şey olmuş ㅋㅋㅋㅋ
2.[+257, -28] Alt tarafı sadece bir dizi olsa da çocuğu öldürdükleri sahne çok fazlaydı ve izlemesi rahatsız ediciydi ㅡㅡ
13.[+251, -28] İzleyecek olanlar zaten ne olursa olsun izlemeye devam edecek, bölümü izlerken bugün zaman su gibi aktı gitti.

3. Bölüm / Naver  XSport News:

1.[+2481, -324] Olayların gelişimi yavaş ve replikleri anlayamıyorum…
2.[+2140, -331] Diziyi anlamadım, hangi çağda geçiyor bilmiyorum ve içeriğe hiç değinmesem daha iyi. Bu ne böyle Allah aşkına?
3.[+1417, -93] İlk defa bir diziyi izlerken tuhaf bir şekilde sinir oluyorum, geniş kapsamlı bir dizi ama tüm yapabildikleri bu kadar mı yani? Repliklerini ifade etme biçimleri ise en çok sinir olduğum nokta.
4.[+970, -86] Jang Dong Gun, Song Joong Ki ve Kim Ji Won için kara bir leke olacak bu dizi ciddenㅋㅋㅋㅋㅋ Ne yapacaklar acaba?
5.[+830, -240] Eunseomumuz canavar değil ㅠㅠㅠㅠ O değerli bir igutu ㅠㅠㅠ
6.[+500, -39] İçerik olarak eğlenceli ama dizinin eğlencesini kaçıran çok fazla unsur var:
1. Repliklerini söylerken çıkan ses bu zamana kadar izlediğim dramalar içinde en berbat olanı ve replikleri mırıldanmaları ise ne olduğunu anlamayı daha fazla zorlaştırıyor.
2. Oyunculuk açısından çok eksik nokta var. Oyuncuların rollerine giremedikleri belli. Dolayısıyla da akıcılık bozulup duruyor.
3. İzlerken dizinin geçtiği zaman çağı modern zamanlarla uyuşmuyor, bu da beni çok sinirlendiriyor. Daha fazla fantastik türle harmanlamaları lazımken modern zamanla harmanlamışlar aynen Goblin gibi. Ama işte içerik ilkel çağla ilgili olduğundan izleyiciler kafa buluyor, can sıkıcı bir durum ve bu beni deli ediyor.  
7.[+317, -22] Yönetmen Signal'in yönetmeni ile aynı ㅡㅡ Signal'in 2. sezonunu çekseler daha iyi olurdu.
8.[+321, -61] Çocuksu ㅠㅠㅠㅠ Game Of Thrones'un çocuk versiyonu gibiㅠㅠ
9.[+275, -55] Çok sıkıcı.
10.[+220, -13] İlkel çağlarda neden yabancı tüccar varㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Şaka mı yapıyorsunuz ya?
11.[+257, -28] En azından replikleri duymamıza izin verseydiniz, böyle hiçbir şey anlamayacağız.
12.[+195, -20] Telefonla mı kaydetmişler replikleri??? Oyunculuklar da ahım şahım değil ve yönetmenlik berbat. ㅋㅋㅋㅋ Ne söylediklerini duyamıyorum.

1- 2 & 3. Bölüm Reytingleri: 6.7 / 7.3 / 6.4
kaynak: netizendrama

  • Share:

0 yorum