Mini Bir Kang Ha Neul Röportajı

By evhamlı kurabiye - Haziran 16, 2019


Askerden geçtiğimiz haftalarda terhis olan Kang Ha Neul, terhis olunca ilk iş olarak yine konuk olmaya söz verdiği KBS'in ünlü programı Entertainment Weekly'ye konuk oldu. İşte programdan yansıyanlar:

🌼 Askerden terhis olunca ilk olarak ne yaptığına dair: "Terhis olunca en çok bira içmeyi çok istediğimi söylemiştim. O zamandan bu yana birçok eş dostla buluşup bolca bira içtim. Önce tek başıma bira içtim. Çok uzun süre diğer insanlarla bir arada yaşayınca (ÇN: Askerde birçok askerle birlikte yaşamaktan bahsediyor.) önce tek başıma içmek istedim."

🌼 Askerde kimlerin kendisini ziyarete geldiği konusunda Kang Ha Neul diyor ki, "Birliğe teslim olmadan evvel Forgotten adından bir film çekmiştim. Herkesle beraber filşmin promosyonlarına katılamayacağımdan endişeleniyordum. Ancak film ekibi bir otobüs kiralayarak beni ziyarete geldi. Jjajangmyun [kara fasulyeli erişte] ve kızarmış tavuk getirmişler bana. Onlara teşekkürü bir borç bilirim.”

🌼 Ordudayken en çok hangi programları izlediği sorusuna ise “‘Entertainment Weekly” cevabını veriyor ve sonra dürüstçe ekliyor: “Askerlerin günü idol performanslarını izlemekle başlar.”

🌼 Kang Ha Neul ideal tipi konusuna ise oldukça ilginç bir cevap vermiş. “Bu kulağa tuhaf gelebilir belki ama ideal tipim taksi sürücülerine karşı nazik olan birisi. Birisinin nasıl bir insan olduğunu taksi sürücüleriyle olan iletişiminden anlayabilirsiniz bence.”

🌼 Kang Ha Neul’un terhis olduktan sonraki ilk projesi ise KBS draması “When the Camellia Blooms” olmuştu. Proje hakkında şöyle yorum yapıyor aktör: "Sağlam bir senaryoya sahip olan projeleri seviyorum. Senaryo öyle iyiydi ki teklifi kabul etmekten başka çarem yoktu. (Dizide oynayacağım) karakterle çok benzeşiyoruz bence. Ben de birisinden hoşlandığım zaman hoşlandığımı saklayamıyorum.” (ÇN: Dizinin başrolünde iyi kalpli bir polisi canlandıracak. Dizinin konusunu merak edenlere: https://swaghaber.blogspot.com/2018/09/gong-hyo-jine-yeni-dizi-teklifi.html )

🌼 Proje tercihleri konusunda diyor ki, “Senaryo iyi olduğu sürece her türlü rolü deneyebilirim. Sanırım karakterin iyi ile kötü olması arasında belirsizlik olan gerçekçi bir projede yer almak eğlenceli olabilir.”


kaynak: soompi

  • Share:

0 yorum