Angel's Last Mission Love 15-16. Bölüm Yorumları!

By evhamlı kurabiye - Haziran 14, 2019


[SPOILER] Naver – Heraldpop: "Benim adım..." Dan, Yeon Seo ile olan geçmiş hayatını hatırladı!


1.[+594, -19] Shin Hye Sun'un oyunculuk tanrısı olduğunu itiraf etmeliyim. 
2.[+458, -5] Kim Myung Soo’nun yüz ifadeleri bugün başka seviyedeydi resmen ㄷㄷㄷ Ah cidden bu çılgınca, Myung Soo & Hye Sun’un görsel güzellikleri ve oyunculukları öyle şahaneydi ki 1 hafta nasıl bekleyeceğim yeni bölüme kadarㅜㅜㅜㅜㅜ
3.[+431, -6] Beklenildiği üzere Dan insanmış..ㅠㅠ Yeon Seo & Dan… Çocukluklarından beri birçok acının üstesinden gelmişler… Sanırım Tanrı ikisini yine bir araya getirmek istedi… Shin Hye Sun-nim & Kim Myung Soo-nim’in mükemmel oyunculukları ve hikayenin sağlamlığı sayesinde zaman su gibi akıp gidiyor diziyi izlerken. 
4.[+281, -6] Hikayenin gelişimi moral bozucu diye düşünürken demek sakladıkları asıl hikaye buymuş…ㅠㅠ Bugünkü bölüm çok dokunaklıydı ve herkesin oyunculuğu harikaydı, izlemesi keyifliydi... Gelecek haftayı beklemekteyimㅠㅠ❤️
5.[+171, -8] Bugünkü bölümün hikaye anlatımı bir harikaydı ㅜㅜ
6.[+90, -2] Shin Hye Sun’un bale yaparkenki duygu yüklü mimikleri cidden başka bir boyuttu… Oyunculuk tanrıçası Shin Hye Sun'dan beklenildiği gibi, izlerken öyle çok ağladım ki…ㅜㅜㅜ
7.[+81, -1] Dan’ın dış görünüşü bugün inanılmazdı, izlerken gülümsedim durdum, ülkemizdeki en yakışıklı adam olduğuna kanaat getirdim… Ama oyunculuğu özellikle çok iyiydi. Hele de ağlarkenki masum görüntüsü yok mu, cidden beni çılgına çeviriyorㅠㅜ
8.[+80, -1] Çok tuhaf, Leonardo DiCaprio birden Kore dramasında göründü;; (ÇN: L'i kast ediyor.)
9.[+62, -2] Hye Sun & L’in oyunculuklarını çok beğendim bugün, L’in oyunculuğu sürekli daha iyiye gidiyor ve ikisi resmen Yeon Seo & Dan gibi görünüyorlar.
10.[+58, -1] Tüm oyuncular çok iyi iş çıkardı, oyunculukların derinliği de ayrıca çok iyiydi. Gizli hikaye tüylerimi diken diken etti.  Hye Sun’un bale sahnesi ve Myung Soo’un ağladığı sahne… Öyle duygu yüklü sahnelerdi ki bir noktadan sonra gözyaşlarına boğuluyorsunuz. Dört gözle diğer haftayı bekliyorum!
11.[+49, -1] Wow bugün bayağı eğlenceliydi, Shin Hye Sun’un Giselle olarak sergilediği oyunculuk ve Kim Myung Soo’nun duygu yüklü oyunculuğu çılgıncaydı. 
12.[+48, -0] Erkek başrolün yüzü büyüleyici…

Reyting: %7 & %7.8
kaynak: netizendrama

  • Share:

0 yorum