Taeyang'ın Min Hyo Rin İle Çıkma Dedikodularına YG'nin Vaktiyle Verdiği İkonik Cevap!

By evhamlı kurabiye - Ağustos 09, 2019



2015 senesinde adı ilk kez aşk dedikodularına karışan Taeyang'ın şirketi YG'nin dedikodulara cevabı şöyle olmuş:" Taeyang'a şu an ulaşamıyoruz... Gerçekten ilişkisi varsa da tebrikler."

1. Hasss.ktir, gerçekten adama ulaşamadıklarını söylemişlerㅌㅋ  Tamamen yabancı birisiymiş gibi bahsetmişler bir deㅋㅋ

2. Üşütükler yaㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ama Taeyang motae-solo (ÇN: Daha evvel kimse ile ilişki deneyimi olmamış kimse) olmasıyla meşhurdu o zamanlar, ben bile tebrik ederdim kendisini

4. Düşünüsenize çoktan evlendi üste bir de, tebrikler tebriklerㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Hasss.ktir ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Yani şimdi Taeyang'ın Min Hyorin'le tanışmadan evvel hiç ilişkisi olmadığını mı söylüyorsunuz bana? Tabii canım tabii...

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Vay anasınıㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ aşırı komikㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Çalışanların dahi uyuşturucu kullandığının kanıtı mahiyetinde

10. Saçmalığın daniskası, tam komedi resmenㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  • Share:

0 yorum