Kim Woo Bin'in Shin Min Ah'a Yaptığı Jeste Gelen Yorumlar!

By evhamlı kurabiye - Ağustos 22, 2019


Hearld Pop & Naver: Kim Woo Bin ♥ Shin Min Ah, 5 senedir birlikte: Halka açık, örnek niteliğinde güzel bir ilişki. 

Kim Woo Bin  5 senelik sevgilisi Shin Min Ah'ın çekimleri devam eden Aide dizisinin setine kahve kamyonu gönderdi. Bannerda yazanlar ise şöyle:"Tüm çekim ekibini ve oyuncuları canı gönülden destekliyorum. Ama en çok da seni destekliyorum Shin Min Ah."

1. [+9660, -57] (Kim Woo Bin'in) Shin Min Ah'la çıkmaya başladıktan kısa bir süre sonra hastalığa (kansere) yakalanması çok zor olmuş olmalı ama Shin Min Ah'ın onu sonuna kadar destekleyip hastalık sürecinde yanında yer alması çok hoş ve tabii Kim Woo Bin de buna değen bir insan olmalı ki bu da çok havalı.

2. [+3266, -38] Sevecekseniz işte böyle onlar gibi sevin. ~ Kimseye gösteriş yapmadan kendi aralarında birbirlerini desteklemeleri çok hoş. ~~ Uzun süreler birlikte mutlu olurlar ~~umarım ~

3. [+1991, -52] Bir kadın olmama rağmen Shin Min Ah'ı çekici buluyorum❤
↪ [+58, -4] Bir erkek olmama rağmen Kim Woo Bin'i çekici buluyorum ben de♥

4. [+1030, -28] Shin Min Ah çok havalı.

5. [+680, -18] Birbirlerine çok yakışıyorlar.

6. [+384, -6] Bu çift en güzeli ve sessiz sedasız ilişkilerine devam ediyorlar. Kim Woo Bin dışarıdan bayağı sert görünüyor ancak kibar ve hoş bir insan olduğuna dair birçok şey duyuyoruz. Bence sebebi Shin Min Ah'ın Kim Woo Bin'in yanında olması ve onu hep desteklemesi. 

  • Share:

0 yorum