Hotel Del Luna'daki Rolüyle Gönülleri Feth Eden Aktör Lee Do Hyun

By evhamlı kurabiye - Ağustos 16, 2019








1. [+123, -2] Adeta Joo Jihoon'un masum versiyonu gibi


2. [+96, -6] (Hotel Del Luna'da) Geçmişteki hikayeyi daha eğlenceli bulan bir ben miyim? ㅠㅠㅠㅠ Yürek parçalayıcı



3. [+57, -3] Bu adam gülümsediğinde öyle yakışıklı görünüyor ki...

4. [+37, 0] Dürüst olmam gerekirse, (Hotel Del Luna'da) geçmişteki hikayeyi izlemeyi daha fazla istiyorum... Sürekli "Acaba bugün geçmişteki hikayeyi izleyebilecek miyiz?" diye düşünüp duruyorum diziyi izlerken.ㅎㅎ Yeo Jingoo da iyi hoş ama bu adam (Lee Do Hyun) tam benim tipim...


5. [+27, 0] Peki ya Still 17'i izleyen var mı aranızda? ㅠ (Lee Do Hyun) o dizide Dong Haebeom rolündeydi ve ta o zaman onu acayip yakışıklı bulup aşık olmuştum bile... Şimdi her hafta Hotel Del Luna'da çıkıyor diye keyiften dört köşe oluyorumㅠㅠ

6. [+24, -2] İşin aslı çok kereler başrolün Yee Jin Go yerine Lee Do Hyun olmasını diledim içimden... Yee Jin Go da fena değil ama çekicilik yönünden biraz eksik kalıyor... Ama iş Lee Do Hyun'a gelince daha kısa ekran süresi olmasınına rağmen oynadığı her sahneyi izlemeyi dört gözle bekleyip duruyorum. Yüreğimi hoplatıyor 


Aktöre dair kısa kısa bilgiler:

🌟11 Nisan 1995 doğumlu
🌟Prision Playbook, Still 17, Clean With Passion For Now gibi dizilerde rol alan aktörü son olarak Hotel Del Luna'da izliyoruz.
🌟Son olaraksa webtoon uyarlaması tvN draması Sweet Home'dan başrol teklifi aldı.



  • Share:

0 yorum