Nevertheless'ın 2. Bölümü +19 Sahneleriyle Ortalığı Salladı (Yorumlar)

By evhamlı kurabiye - Haziran 27, 2021

 


Nevertheless 2. Bölüm / Naver: 

[+983][-2] Ama Nabi-ya… Dudaklarında başka kızların ruj izleri olan bir adamı öpmeyi istiyor musun cidden... İçim acıyor sana...

[+520][-20] Herif (Park Jaeeon) cidden iğrenç birisi ama ben olsam ben de onunla ilişkim olsun isterdim

[+350][-3] +19 sahnelerin hakkını veren böyle başka bir dizi daha olmayacak

[+301][-4] Sadece webtoonu okuyanlar biliyor işin aslını... İç bunaltıcı hikaye asıl şimdi başlıyor... Cidden bu daha başlamış hali bile değil – Webtoonu okumadıysanız kendinizi hazırlayın şimdiden... Bu daha Park Jaeeon'un katbekat kibar halleri...

[+232][-2] Bu +19 sahnenin rüya olduğu gerçeğini bir kenara koyarsak bu sahnenin sahiden yaş sınırı ne olmalı sizce, ciddi soruyorum... Sahiden ama… +29 olmamalı mı?

[+204][-2] Webtoonu okudum da... Bu sadece başlangıç arkadaşlar...

[+189][-2] Evetttt, gelecek haftanın fragmanına bakılırsa yine +19 olacak bölüm

[+140][-1] Webtoonu okurken Park Jaeeon'dan iğrendim ama dizide hangi açıdan bakarsam bakayım adamın Nabi ile içtenlikle ilgilendiği düşünüyorum...

[+105][-3] Park Jaeeon tam bir numaracı... Ama işte nefret de etmiyorum ondan... Hayır, nefret ediyorum... Ama acayip yakışıklı

  • Share:

0 yorum