Tale of the Nine Tailed 1 & 2. Bölüm Yorumları!

By evhamlı kurabiye - Ekim 16, 2020


Başrollerini Lee Dong Wook, Jo Bo Ah ve Kim Bum'un paylaştığı tvN'in fantastik draması Tale of the Nine Tailed'a gelen ilk ve ikinci bölüm yorumları ve reytingleri sizlerle.


1. Bölüm / Naver:

[+449 / -6] Vay, kadın başrolün akıllı olmasını sevdim

[+444 / -34] Görsel efektlere biraz daha özen göstermeliler… Ayın görünüşü misal acayip komikti ㅋㅋㅋ

[+371 / -3] Tam tahmin ettiğim gibi, Lee Dong Wook insan dışı varlıkları oynadığında katbekat daha iyi

[+328 / -5] (Dizide) Kim Bum’un oynadığını bilmiyordum ㅋㅋㅋ Ah ama acayip yakışıklı…

[+319 / -5]  Gayet zeki ve detayları özenli yazılmış bir kadın başrol, bayıldım

[+280 / -6] Öncellikle Lee Dong Wook bu dünyaya ait değilmiş gibi görünüyor ve dahası ölüm meleği yahut dokuz kuyruklu tilki gibi bu tür rollerde performansı daha iyi

[+275 / -4] Oha… tüylerim diken diken oldu ㅋㅋㅋ Çok korkunç…

[+218 / -7] Odamda yalnız izledim, ödüm koptu

Reyting: %5.6



2. Bölüm / Naver:

[+708 / -14] İkisi de hambok giydiğinden kimyaları tavan yaptı resmen, ah. Aşık bir Lee Yeon, evlere şenlik

[+679 / -16] Son sahneden sonra duygularım: ??????????? … ?????????????

[+454 / -3] Lee Dong Wook’un Kim Bum’a, "Çok alkol tüketirsen karnın ağrır." demesi çok tatlıydı ama ㅋㅋㅋ

[+406 / -17] Ney? Lee Yang Lee Yeon’a dönüşüp geçmiş yaşamında Ah Eum’u mu öldürdü? Çok merak uyandırıcı.

[+384 / -11] Umutsuz romantik Dokuz Kuyruklu Tilki Lee Yeon ㅠㅠ

[+272 / -2] İlk sefer böyle bir oyunculuk izliyorum, adam bozuk para yiyor ama bunu yaparken tam bir profesyonel gibi görünüyor…

[+160 / -1] Nick ile Judy resmen (ÇN: Zootopia animasyonunun başrolleri. ^^ )

[+147 / -2] Başrollerin hem dış görünüşleri hem de oyunculukları göz dolduruyor

Reyting: %5.5

ÇN: Tabii ki de Kim Bum'u unutmadım:



  • Share:

0 yorum