Cha Eun Woo Yaklaşan Dizisi True Beauty ve Partneri Moon Ga Young'dan Bahsetti!

By kralkızı - Ekim 06, 2020


Cha Eun Woo Esquire dergisi çekimlerinde fanlarından, yeni dizisinden ve partneri Moon Ga Young'la uyumundan bahsetti. 

''Sanırım en çok hayranlarımın ne olursa olsun her zaman senin yanındayız diyen yorumlarını okuduğumda duygulandım. Ne olursa olsun demeleri bana güç veriyor.''


''True Beauty'nin senaryosu o kadar eğlenceliydi ki defalarca okudum. Çok sürükleyici. Ne zaman okusam daha önce okumuş olmama rağmen kendimi yine aynı kısımlarda gülerken buldum.''


''Noona, Joo Kyung karakterini canlandırma konusunda çok başarılı, çok tecrübeli. Aynı okuldan mezun olduğumuz için onu eskiden beri tanıyorum. Bu yüzden ona sunbaenim diyebileceğimi ve birlikte uyumlu çalışabileceğimizi düşündüm. Sanırım size harika karakterlerle harika bir dizi izletebileceğiz.''







  • Share:

0 yorum