Psycho But It's Okay (It’s Okay to Not Be Okay) İlk Bölüm Yorumları

By evhamlı kurabiye - Haziran 21, 2020



1. [+221, -28] Bu tür dizilerin 3. Bölümle birlikte ivme kazanması lazım yoksa sonu Kingdom draması gibi olur

2. [+188, -44] Sanırım Neflix sayesinde artık insanların standartları epeyce yükseldi~ Dizi iyi işte. Öyle eğlenceli bir yanı falan da yok. ~ Bu yüzden yarısında izlemeyi bıraktım. Zamanım kıymetli.

3. [+169, -30] Ahım şahım bir yanı yok, tavsiye falan da etmem

4. [+33, -2] İlk bölümü eh işte..

5. [+27, -7] Sorun oyunculuklarda değil, hikayede... Ve yahut yönetmende... Bir hayli sıkıcı ve odaklanılması zor

6. [+25, -5] Diziyi sıkıcı bulan bir ben miyim?

7. [+19, -6] Hem eğlenceli hem de yeni bir içeriğe sahip zannediyordum. Bu türdeki dramalar kolaylıkla vasatlaşabiliyor ancak şükür ki o noktaya kaymamış dizi. Oyunculuklar gayet iyi, ana hikaye güzel şimdilik. Saklı hikayeleri merak etmekteyim asıl. Güzel aktörleri izlemek eğlenceli. İki başrolün de ses tonuna bayıldım.

8. [+17, -2] Senaristin klişeleri yıkmaya çalıştığı aşikar. Başrol adam kibar, ketum ve fakir. Öte yandan başrol kadınsa chaebol (şirket varisi) ve çekici kötü kız. Başrol kadının seksi oyunculuk sergilemek uğruna kendini bu denli zorlamasını utanç verici buldum.

9. [+8, -2] Oh Jung Se'nin oyunculuğu muazzam ㅠㅠDizinin ana bir hikayesi falan yok ancak sizi çeken bir bir şeyler var dizide ama diziyi izlenilir kılan en mühim nokta oyuncu kadrosu, şahane oyunculuklar ve yönetmenin iyi iş çıkarması.

  • Share:

0 yorum