Romance Is A Bonus Book'a Gelen İlk 2 Bölüm Yorumları!

By evhamlı kurabiye - Ocak 28, 2019


1. Bölüm Yorumları:


1.[+1183, -95] Bugün çok fazla üzücü sahne vardı ama yarınki bölüm daha eğlenceli olacakㅋㅋㅋㅋㅋ romcom romcom
2.[+1107, -83] Lee Na Young'ın karakteri için çok üzüldüm ㅠ Halini çok iyi anlıyorum, evlendikten sonra hem iş bulmak hem de çocuk büyütmek çok zor  ㅠㅠ Ben de işimi bırakıp yarı zamanlı işlerde çalışmıştım, hayal kırıklığını anlıyorum.ㅠㅜ Her neyse, Lee Jong Suk da pek yakışıklı ㅠㅠ
3.[+879, -112] Lee Jong Suk'un Lee Na Young'a ‘noona noona’ diye seslenmesi kalbimi pır pır ettiriyor.ㅠㅠㅠㅠㅠ Genç beyleri çok seviyorum ㅠㅠㅠㅠㅠ
4.[+448, -94] Lee Jong Suk’un ekran süresi çok az ㅜㅜ
5.[+345, -106] Dizinin içeriği belli. ㅜㅜ Kocası tarafından aldatılan ev hanımının boşandıktan sonra başarıyı yakalaması. Genç adam kadına acır ve ona yardım eder. Bıktım usandım bu konudan.
6.[+289, -81] İzlemeye değer…
7.[+237, -53] Ney? Daha fazla yorum bekliyordum ama? İzlemesi eğlenceli.~ Lee Na Young ağladığında çok duygulandım. Lee Na Young nasıl bu kadar güzel olabilir… Yarınki bölümü merak ediyorum~
8.[+163, -20] Sevdim, kalbimi pır pır ettiren cinsten, düğün sahnesi çok tatlıştı.

2. Bölüm Yorumları:

1.[+1844, -85] Sevdim, gereksiz drama boğulmuş klişe diziler dışında böyle bir dizi izlemeyeli epey olmuştu. Lee Jong Suk ve Lee Na Young düşündüğümden daha çok yakışmışlar birbirlerine. Eğlenceli bir bölümdü.
2.[+854, -52]  Lee Jong Suk ve Lee Na Young yan yana olduğundan çok eğlenceli oluyor dizi. Gelecek hafta çabuk gel. 
3.[+576, -46] 200'den fazla yorum vardı, nereye gitti o yorumlar ya??? ㅋㅋㅋㅋㅋ Dört gözle bekliyordum diziyi, tam da beklediğim gibi çok eğlenceli. Jong Suk'cuğumun yakışıklılığı başka bir boyut ve tabii Lee Na Young’un güzelliği…
4.[+443, -35] Bugün her sahnesi ayrı eğlenceliydi ve Lee Jong Suk ekranda belirdiği her an çok havalı görünüyodu!! Romance is A Bonus Book çok eğlenceli!!
5.[+363, -25] Çok eğlenceli. Gelecek haftayı beklemek şart oldu. ㅠㅠ
6.[+183, -16] Lee Na Young manken gibi kadın cidden, taş bebek dolanıyor sandım etrafta. Gerçek ötesi bir güzelliği var, kıskanıyorum. ㅠ
7.[+154, -9] Lee Jong Suk’un güzellik partisi gibiydi bu bölümㅋㅋ Lee Na Young'ın Lee Jong Suk’un evinde gizlice yaşaması çok eğlenceliydi. Beklenildiği üzere ekranda yan yana göründükleri zaman dizi daha da eğlenceli oluyor. 
8.[+133, -7] Sky Castle da eğlenceli ama gerçekçi olduğundan çok depresif ve üzücü …ㅠㅠ Romance is A Bonus Book tatlış böyle umutla dolu bir dizi. Atmosfere bayıldım. Lee Na Young ve Lee Jong Suk, fighting^^♡
9.[+131, -16] Lee Na Young zerre yaşlanmamış…Çok güzel~~

Reytingler: 
1. Bölüm: %4,3
2. Bölüm: %4,4

  • Share:

0 yorum