Memories of the Alhambra İlk Bölüm Yorumları!

By evhamlı kurabiye - Aralık 03, 2018



Naver/Osen: ‘Memories of the Alhambra’ Hyun Bin x Park Shin Hye'nin Granada'da ilk karşılaşmaları...
1.[+4039, -271] Capcanlı bir hikaye!! Cidden ama Hyun Bin ve Park Shin Hye’nin güzellikleri inanılmaz…Yarınki bölümü de izleyeceğim!
2.[+2543, -176] İnanılmazdı, romanlarda hayal ettiğim sahneler gerçek olmuş resmen ㅎㅎ Senaristi yüzünden beklentiye girmeden ilk bölümü izledim ama senarist beklentilerimi aştı.ㅜㅜ Yorumları okudukça insanların diziyi nasıl anlamadığına hayret ettim...
3.[+2154, -106] Tam da kendisinden beklenildiği üzere senarist Song Jae Jung  ve şaşaalı fikirleri. (Dizinin) İçeriği çok yeni.
4.[+1076, -111] Taptaze bir drama.
5.[+1006, -120] Muhteşem (bir iş) olacak.~~
6.[+767, -49] İşin aslı çok eğlenceliydi. Bölümün ilk yarısında içeriği açıklama yönünden eksiklikler vardı, dolayısıyla da pek eğlenceli değildi ancak ikinci yarısı diziyi kurtardı. Öyle sadece aşk dizisi de değil, hatta fazlaca taze (bir içeriğe sahip.) Bu kez Hyun Bin'i izlerken kendisine çok iyi baktığını ve çok yakışıklı olduğunu fark ettim. Günümüzün yakışıklı aktörlerine kıyasla çok daha farklı bir klasa sahip olduğunu hissettim.
7.[+678, -47] Tüm bölümü izleyip hala bir şey anlayamadıysanız, diziye hiç devam etmeseniz daha iyi.  Chanyeol oyun tasarımcısı, Hyun Bin oyunu oynayan kişi ve oyunu kazanmak için de ihtiyacı olan kişi Park Shin Hye. Hikaye yavaş yavaş açıklandı işte, daha nasıl anlayamazsınız…
8.[+475, -25] Bu cidden muhteşem bir başyapıt!!! İzlerken tamamen odaklandım diziyeㅋㅋㅋBen de kahramanla birlikte oyundaymışım gibi hissettimㅋㅋㅋㅋ Çok eğlenceliydi ㅋNasıl bu kadar yenileyici bir dizi olduğuna hala şaşkınım.
9.[+404, -12] Senarist Song Jae Jung 'un yazdığı hikayelerin yenileyici olduğunu kabul ediyorum ama işte umarım  diziyi sonuna kadar iyi yazar… (ÇN: Senarist daha evvel W Two Worlds dramasını kaleme almıştı. O dizide yarısından sonra ivme bayağı düştüğü için izleyiciler bu durumdan bayağı yakınmış belli ki. ^^ Misal ben de sırf bu sebepten izleme listeme almamıştım diziyi.)

10.[+488, -102]  Hyun Bin’in oyunculuğu çok detaylı, gerçi yine tonla parası olan bir karakteri oynuyor  ama Secret Garden Kim Joo Woo ve buradaki Yoo Jin Woo birbirinden tamamen farklı. Ses tonunu dahi değiştirdiğini fark edebilirsiniz. Yüzünden bahsetmemem gerek bile yok. 

1. Bölüm Reytingi: %7.5
Peki siz dizi hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum. ^^
kaynak: netizendrama

  • Share:

0 yorum