Boyfriend Koreli Netizenler Tarafından Eleştiri Yağmuruna Tutuldu!

By evhamlı kurabiye - Aralık 09, 2018



Başrollerini Park Bo Gum & Song Hye Kyo'nun paylaştığı tvN draması Boyfriend, kalitesiz içeriği sebebiyle Koreli netizenler tarafından eleştiri yağmuruna tutuldu. Dizi her ne kadar reytinglerde çok iyi iş çıkarsa da izleyicisini birçok açıdan hayal kırıklığına uğratmışa benziyor. İşte yorumlar:


1. [+822, -72] Daha fazla izlemeye tahammül edebileceğimi sanmıyorum cidden. Kaba olacağım ama bu diziyi izlemeyi nasıl eğlenceli bulabiliyorsunuz ?? Üçüncü sınıf bir drama, tüm ucuz replikleri ve hikaye gelişimi açısından hele...

2. [+820, -39] Repliklerin çok dandik olduğu bir gerçek...

3. [+726, -152] Çok sıkıcı ve başroller teyze-yeğen gibi görünüyor.

4. [+81, -7] Dizi görsel olarak çok tatmin edici ama Park Bo Gum bu role gitmemiş, Song Hye Kyo ise resmen 
(ÇN:Descendants of the Sun'daki rolü olan) Kang Mo Yeon ㅠㅠ

5. [+65, -7] Song Hye Kyo ve her zaman aynı mimikleri kullanması...


6. [+63, -8] Öncelikle oyunculuklar berbat. İkincisi ana hikaye kötü. Üçüncüsü yönetmenlik korkunç.

7. [+61, -2] Song Hye Kyo bu role gitmemiş işte... Kadının bir otel sahibesi olacak zerre kadar karizması yok. Park Bogum da öğretmenine aşık ergenler gibi rol yapıyor. Karakterinin neşeli bir tip olması gerektiğini anlıyorum ama izleyicilerin onu erkek gibi görmesi lazım ama durum hiç de öyle değil.
(ÇN: Karakter erkekden ziyade çocuk gibi demek istiyor.)

8. [+57, -4] Bu tam da telefonda konuşurken izleyeceğiniz o dizilerden.ㅋㅋㅋ Bir sonraki sahnede söyleyecekleri replikleri hemen tahmin edebiliyorsunuz. ㅋㅋ Ki replikler de feci derecede sıkıcı. Telefonda konuşurken sadece Park Bo Gum ekranda belirdiğinde ona baksanız yeterli. Misal dünkü bölüm Park Bo Gum'un sahneleri az olduğu için bile başlıbaşına sıkıcıydı.

9. [+56, -6] Park Bogum'un replikleri onu 20li yaşlarında bir çocukmuş gibi gösteriyor. ㅠㅠ Haddinden fazla pozitifliği var. (karakterin)

10. [+56, -4] Utanç verici bir drama. Park Bo Gum şu zoraki gülümsemelerinden vazgeçebilir mi artık? İki başrolün de görsel güzelliklerinden başka hiçbir albenisi yok. Dün bir kez daha kanalı değiştirmek zorunda kaldım. 

11. [+55, -4] Park Bogum'un oyunculuğu "bana bakın hey, oyunculuk yapıyorum burada" der gibi. Sahte gülücükler, tuhaf haller hareketler... Yakışıklı evet, iyi bir insan da ama aktörlük açısından eksiklikleri var.

12. [+47, -8] Oturup izlemek için kendimi çok zorladım ama... Tahammül edemedim.

13. [+42, -0] İki başrolün de bu senaryoyu okuyup diziyi kabul etmelerine hala hayret ediyorum.

Peki siz dizi hakkında ne düşünüyorsunuz?

kaynak:netizenbuzz

  • Share:

0 yorum