Where Stars Land İlk İki Bölüm Yorumları!

By evhamlı kurabiye - Ekim 05, 2018




1.[+636, -77] Her şey iyi hoş da neden Chae Soo Bin’in karakteri bu denli rahatsız edici? ㅋㅋ Seyir keyfimi kaçırdı ㅋㅋ

2.[+415, -107] Dizinin eğlenceli olduğunu düşünen bir ben miyim? Her hafta izleyeceğim!

3.[+534, -269] Chae Soo Bin başrole uygun bir oyuncu değil, nasıl bu denli büyük bir yapımın başrolüne koyarlar ki anlamıyorum. Lee Je Hoon'un oyunculuğunun yanında çok vasat kalıyor.

4.[+423, -24] Lee Je Hoon bugün tokadı yedi, delicesine eğlenceliydi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Lee Je Hoon’un yüz ifadeleri çok gerçekçiydiㅋㅋㅋㅋ

5.[+352, -17] Lee Je Hoon’un düzgün ses tonlaması pür dikkat izlememi sağladı diziyi. Dört gözle bekliyorum diğer bölümleri. 

6.[+265, -11] Lee Je Hoon’un büyük sırrını çok merak ediyorum, bakışları öyle etkileyici ki… Sıradanlıktan uzak bir karaktere sahip ve elini attığı her işte iyi, kısacası başrol erkek karakter çok iyi.

7.[+255, -28] Başrol kadın karakter rahatsız edici, gururunu bahane etmesi ise aşırı abartı. Çok sıkıcı dizi.ㅋ

8.[+254, -24] Oynadığı karakterden kaynaklı belki de ama Chae Soo Bin’in karakterini hiç sevmedim. Hırçınlıkla amiri Kim Ji Soo'ya üstünlük taslaması hele hiç inandırıcı değil…Havalimanlarına gitmeyi sevdiğimden havalimanları hakkında yeni yeni bilgiler öğrenmeyi seviyorum ve s
inematografi çok güzel.ㅎㅎ

9.[+185, -13] S
inematografisi çok güzelㅠㅠ Lee Je Hoon’un koluna ne oldu acaba? Çok merak ediyorum ㅋㅋ

10.[+176, -19] Oyuncular iyi diye dört gözle beklemiştim ama zorlama senaryosuyla hayal kırıklığına uğradım. Özellikle de başrol kadın karakter konusunda. Tüm dizi boyunca böyle mi gidecek bu?

11.[+125, -39] Diziyi izlemeye devam edeceğim, çok eğlenceli.

12.[+111, -7] Başrol kadın karakter öyle rahatsız edici ki tahammül edemiyorum.

13.[+103, -10] Dikkat dağıtıcı bir adet başrol kadın karakter ㅜ

14.[+90, -10] Her şey iyi güzel ama başrol kadın karakter çok kaba ve rahatsız edici. Havalimanında olan acil durumu umursamayıp anca geçmişte karşılaşıp karşılaşmadıklarını önemsemesi hele, insan nasıl bu denli kaba olabilir ki? Ayrıca havalimanında nasıl güvenlik görevlisi olmaz? Alışveriş merkezleri bile bu denli özensiz değil.

15.[+81, -6] Vah vah, çok yazık ㅡㅡ Başrol kadın karakter DEHB'den muzdarip. (Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu)

16.[+73, -8] Başrol kadın karakter  acayip sinir bozucu. Neden sürekli mızmızlanıp duruyor? 

17.[+51, -4] Açıkçası ne vakit Lee Je Hoon'u telsiz kullanırken görsem aklıma hep Signal geldi.ㅎㅎㅎ Tam da kendisinden beklenildiği gibi, Lee Je Hoon’un oyunculuğuna ve diksiyonuna güvenim tam. Aktör Lee Je Hoon fighting!

Reytingler: 

1. & 2. Bölüm : 5.9% | 7.2%
3 & 4. Bölüm: 6.3% | 8.6%

kaynak: netizendrama

  • Share:

0 yorum