The Third Charm İkinci ve Üçüncü Bölüm Yorumları!

By evhamlı kurabiye - Ekim 11, 2018



1.[+1556, -29] Dizinin içeriği eğlenceli ve Seo Kang Joon’un oyunculuğu çok gelişmiş. Sürükleyici bir dizi.

2.[+1351, -23] Kadın başrolün durumu içimi acıtıyor. ㅠㅠㅠ Bu durumdayken hayatında bir erkeğe ihtiyacı olmaz tabii.ㅠㅠ Kalbim bundan sonrasını görmeye hazır değil. Eğer ben bu durumda olsaydım sırf teselli bulmak için yahut empati kursun diye bir erkekle çıkmazdım.

3.[+931, -16] Düşündüğümden daha eğlenceli.

4.[+924, -30] Seo Kang Joon çok yakışıklı ve bu denli iyi bir aktör olduğunu bilmiyordum. Bakışları hele çok iyi.

5.[+565, -15] Seo Kang Joon'un oyunculuğu çok iyi ve dizide olaylar hızlı gelişiyor. Eğlenceli.

6.[+258, -21] Seni seviyorum Kang Joon-ah♡

7.[+222, -15] Uzun zamandan sonra güncel olarak izlediğim ilk dizi.

8.[+204, -18] Seo Kang Joon bayağı yakışıklı. ㅎㅎ

9.[+203, -6] Dizideki duygu yoğunluğu inanılmaz. Kadın başrol ağladığında ben de onunla birlikte ağlıyorum. Zaman su gibi akıp gidiyor diziyi izlerken. Oyunculuklar, hikaye, hikayenin gelişimi, müzikler... Kısaca her şeyini sevdim.

10.[+137, -2] Böylesi naif aşklar ve ayrılıklar taa ben 20li yaşlarımdayken vardı ve başrol adam ağladığında ben de onunla beraber ağladım. Şimdi 36 yaşımda evli bir bayanım. Hiç kimseyi böylesine çok sevemedim ve başımdan aynı böyle hüzünlü bir ayrılık geçti. Tüm o kıymetli duygular 20li yaşlardayken tecrübe edilebiliyor anca.

11.[+124, -3] Seo Kang Joon’un oyunculuğu çok sahici. Akşamdan kalmış hali hele.ㅋㅋㅋㅌㅋ

12.[+123, -8] Seo Kang Joon 20li yaşlarında olan aktörler arasında en yakışılısı.

13.[+109, -6] Seo Kang Joon hem seksi hem tatlı bir tip böyle resmen cazibe abidesi. Esom da çok iyi bu arada.
(ÇN: Çok şükür bir Allah'ın kulu da Esom'a da iltifat edebilmiş bari.)


Reytingler:

2. & 3. Bölüm: %1.8 - %2.9


kaynak: netizendrama

Diziyi kimler izliyor? Siz ne düşünüyorsunuz dizi hakkında? ^^

  • Share:

0 yorum