Squid Game Netflix’de En Çok İzlenen Kdrama Oldu! (Netizen Yorumları)

By evhamlı kurabiye - Eylül 25, 2021




Theqooo: Squid Game toplamda 562 puan alarak Neflix’te en çok izlenen Kdrama oldu. Dizi şu an Neflix’in dünya genelinde en çok izlenen 3. yapımı konumunda. Önceki rekor 428 puanla Sweet Home’a aitti.


1. Vay be… Diziyi hiç sevmemiştim gerçi.

2. Sweet Home bin basar bu diziye

3. Bu diziden öyle çok büyük beklentim yoktu. İzlemeye başladığımda konusunu bile bilmiyordum hatta. Ama gayet de keyifle izledim. ㅋㅋㅋㅋ

4. 4. bölümdeyim ve devam edip etmemekte epeyce kararsızım. Aniden gelişen seks sahnesinde şaşırdım kaldım. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Dizi hakkında çok fikir ayrılığı var. İzlemeli miyim?

6. Beklentim bir hayli yüksekti ve sadece hayal kırıklığı kaldı geriye. Ne eğlendiriyor ne de heyecanlandırıyor. Bildiğin sıkıcı bir dizi işte.

7. Vay be. Türünü sevmediğim halde keyifle izledim ben ya.

8. Youtube’dan yorumlara baktım, genelde pozitifti. Vaktim olduğunda hemen izleyeceğim.

9. Keyifliydi. Bir oturuşta izledim.

10. Güney Kore dışında tüm ülkelerden pozitif yorumlar alıyor dizi. Bir biz negatif yorum yapıyoruz.

11. Harika bir iş. Tüm arkadaşlarım da hemfikir bu konuda.

12. Berbat bir dizi. 2021’de böyle kötü bir dizi çekildiğine inanamıyorum.

13. Fena değil yahu! Zaman geçirmek için çerezlik dizi. Sevdim!

14. Beğenilmemesinin sebebi 10 sene evvel böyle dizilere doymuş olmamız.

15. Çok kötü dizi. Yönetmenlik de hakeza berbat. Ama bir Kore dizisinin böyle bir başarı elde etmesi memnun ediyor.

16. Ya ilk bölümü bile bitiremedim ben. Beklentim türünden dolayı çok yüksekti, böyle dizileri bir solukta izlerim normalde. Ama diğerlerine kıyasla bu içlerinden en kötüsü.

17. Ne diyorsunuz siz ya? Mis gibi dizi işte…





  • Share:

0 yorum