Nam Goong Min'li The Veil'e Gelen İlk Bölüm Yorumları

By evhamlı kurabiye - Eylül 18, 2021

 



[Theqooo] : Nam Goong Min'in başrolünde olduğu MBC dizisi The Veil, ilk bölümüyle reytingleri alt üst etti. Dizi ülke genelinde %7.2 Seul'deyse %8.2. reytinge ulaştı. İlk bölümün izleyicileri şok eden son sahnesiyse %12.2 reyting aldı.


1. Öncelikle, belirtmek isterim ki diziyi Namgoong Min'e güvendiğim için izliyorum ㅇㅇ

2. Dün şans eseri denk gelip izledim ve çok keyif aldım ㅜㅜ Bugün de 10'dan evvel TV başında olmalıyım

3. Namgoong Min sahiden acayip havalı. Vücudu taş gibi

4. Namgoong Min'in oyunculuğu bir harika!!!!! Dizinin ilk yarısında kadın başrol biraz tuhaf olduğundan dizinin akışını bozmuş – devamı iyi miydi bölümün???

5. Tekrarını izledim ve çok eğlendim

6. Oh bu diziyi izlemeliyim

7. Namgoong Min'in seçtiği bir dizi olduğu için zaten mükemmel olması kaçınılmazdı, ona güvenim tam olduğundan izledim

8. Diziye denk geldim ve kapılıp diziyi sonuna kadar izledim gittim ㅋㅋ wow acayip keyifliydi

9. İlk bölümü manyak eğlenceliydi. Namgoong Min’in oyunculuğu muhteşem

10. Nam Goong Min rolüyle öyle bir bütünleşmiş ki oyunculuğu da haliyle tadından yenmez olmuş

11. Son sahnede sahiden acayip şok oldum ㅋㅋㅋㅋ

  • Share:

0 yorum