IKON'dan Bobby Eylül'de Baba Olacağını & Evleneceğini Duyurdu (Netizen Yorumları)

By evhamlı kurabiye - Ağustos 20, 2021

 



IKON'dan Bobby instagram hesabından Eylül ayında baba olacağını ve evleneceğini paylaştı. 25 yaşındaki rapçinin açıklaması şok etkisi yaptı. İşte yorumlar:

Topstarnews / theqoo:

1. Prezervatif kullanın artık

2. Bu kötü haber de sayılsa iyi haber de sayılsa inanın rahatladım. Şimdiki idollerin skandallarına şahit oldukça evlilik haberi bile daha az şok edici geliyor. Hem zaten utanılacak bir şey değil bu. Şaşırmadım bile.

3. Ne zaman evleniyormuş? Bir bilmeyen ben miyim yani?

4. Ben tebrik ederim de fanları tebrik eder mi işte orası meçhul...

5. Fanlarına yazık

6. İyi bir yaşam sürmen dileğiyle

7. Bugün Theqoo'da okuduğum en şok edici haber olsa gerek

8. Çocuğun doğmasına ramak kala bunu ilan etmesi... vay be... etkileyici...

9. Eylül'e şurada 2 haftadan az var resmen ᄏᄏ

10. Ney? Bunu daha evvel yine yaşamış gibiyim? Daha evlenmeden çocuk sahibi olmak


Theqoo:

1. Günümüz Kpop'u çıldırmış

2. 95 doğumlu muymuş?

3. Eylül'de baba olacak? ᄏᄏᄐᄏᄏ

4. Ha? Bi' durun, ney? Bobby ne yapacakmış? Evlilik? Baba olmak? Eylül'de doğum???? Ha?

5. İdollerin evlenmeden çocuk sahibi olması ᄏᄏᄏ  Korunmuyorlar mı bunlar... Bu arada Eylül'de doğum olacaksa bu da demek oluyor ki Bobby fanlarını son ana kadar sömürüyor yani

6. Birdenbire? Chen'i hatırlattı

7. Bobby'nin yabancı zihniyetine sahip olduğunu düşünüyordum ancak hiç de öyle değilmiş... Daha 25 yaşında... İdol sektöründe usullerin bilinmemesi imkansız. Hayret bir olay 

8. Kingdom'da izlediğimden midir nedir, şok oldum

9. O bir yetişkin dolayısıyla da çocuk sahibi olabilir. Çocuğun sorumluluğunu alıp evleneceğini söylüyor... Elbette fanları şaşıracaktır... Ama rica ediyorum küfretmeyelim kendisine. Korunuyorken de çocuk sahibi olabilirsiniz, dahası detayları bilmiyoruz bile.

10. Ha... Burada en acınası olanlar fanları



  • Share:

0 yorum