Dispatch Kim Jung Hyun'un Time Setindeki Problemli Davranışlarının Sebebinin Seo Ye Ji Olduğunu Açıkladı!

By evhamlı kurabiye - Nisan 12, 2021





Aktör Kim Jung Hyun'un ajansının haberi olmadan Seo Jihye'nin ajansıyla gizli anlaşma imzalama teşebbüsünün ardından dün Kim Jung Hyun'un Time dizi setinde büyük tartışma oluşturan problemli davranışları gün yüzüne çıkmıştı. Haberi merak edenlere:

Kim Jung Hyun'un Time Dizisi Setindeki Problemli Davranışları Gün Yüzüne Çıktı

Bugünse Dispatch'in yaptığı özel habere göre bu davranışların sebebinin Kim Jung Hyun'un o zamanlar kız arkadaşı olan ünlü aktris Seo Ye Ji olduğu ortaya çıktı. İkili 2018 yapımı Remembering First Love filminde başrolleri paylaşmıştı. İşte Dispatch'in yayınladığı Seo Ye Ji ve Kim Jung Hyun arasındaki mesajlaşmalar:





Seo Ye Ji: Bay Kim Sert (Acımasız), tüm tensel temas içeren sahnelerden kurtulduğuna emin ol.

Kim Jung Hyun: Elbette

Seo Ye Ji: Bugün neler olduğunu anlatmayacak mısın?

Kim Jung Hyun: Kadın çalışanların hiçbirisine selam vermedim ve diğer çalışanlara karşı da oldukça serttim. Ayrıca yönetmene de romantik sahne falan çekmeyeceğimi söyledim.

Seo Ye Ji: hahaha Tamam. Böyle davranmaya devam et.

Kim Jung Hyun: 9. bölüm senaryosu geldi, çıkarılacak çok sahne var bence.

Seo Ye Ji: İyi şanslar sana.




Kim Jung Hyun: Eli elime değecek olan tek kişi sensin.

Seo Ye Ji: Her ne olursa olsun sert davranmak zorundasın. Her şeyi değiştirt. Fiziksel temas olmasın.

Kim Jung Hyun: Tabii ki! Kim Sert!

Seo Ye Ji: Sert davranışlarına devam ediyorsun değil mi?

Kim Jung Hyun: Elbette. Tanıtım fragmanının yönetmeni kadındı misal çok sert davrandım ona. Buradaki hiçbir kadınla göz teması kurmuyorum bile.

Seo Ye Ji: Senaryoyu değiştirt ki romantik yahut tensel temaslı sahnen olmasın.

Kim Jung Hyun: Yönetmenle konuştum, romantik sahnelerin çıkarılması için çok mantıklı sebepler ürettim.




Seo Ye Ji: Kadın çalışanları nasıl selamlıyorsun?

Kim Jung Hyun: (Çekim yapılan setten bir video kaydedip paylaşır) Hiç selam vermiyorum bile.

Seo Ye Ji: Aynen böyle, selam vermeyeceksin. Eğer onlar seni selamlarsa da sert davranacaksın.

(Seo Ye Ji, Kim Jung Hyun'dan sık sık setten video atmasını istiyor, KJH da kamera yere bakacak şekilde gizlice videolar çekip SYJ'ye gönderiyordu.)

Seo Ye Ji: Modum düştü. Setten video çekip gönder çabuk.

Kim Jung Hyun: (Setten video çekip gönderir)

Seo Ye Ji: Çekim yaptığınız set değil burası?

Kim Jung Hyun: Setin içerisi, stüdyoda çekim yapıyoruz.




Kim Jung Hyun: Sadece senaryoyu okuyorum, başka bir şey yapmıyorum.

Seo Ye Ji: Değiştirt ki romantik sahneler olmasın sakın. Benim sayemde mutlusun. Beni daha da mutlu et o zaman.

Kim Jung Hyun: Senaryoyu bir okuyacağım önce.

Seo Ye Ji: Tamam, değiştirttiğine emin ol. Fiziksel temas yahut romantik sahne falan olmasın.

Kim Jung Hyun: Tabii ki.


  • Share:

0 yorum