BTS'in Online Alışveriş Mağzası Weverse Kalitesiz ve Defolu Ürünleri Sebebiyle Eleştiriliyor (Netizen Yorumları)

By evhamlı kurabiye - Şubat 06, 2021






BTS'in fan ürünleri satan online alışveriş mağazası Weverse; defolu, teslimatı geciken yahut hiç teslim edilmeyen ürünleri sebebiyle fanlar tarafından eleştiriliyor. 

Müşterilerin memnuniyetsizlik sebebi %42.3 ile defolu ve hasarlı ürünler, %33.6 siparişlerin iptali ve %13.8 teslimatın gecikmesi. Üstelik birçok müşteri iade, değişim yahut şikayet için kimseye ulaşamamaktan şikayetçi. Dahası ürünlerin içeriği, ithal olup olmadığına dair yasal olarak zorunlu olan temel bilgiler dahi sitede yer almamakta. 

Seul Büyükşehir Belediyesi ise vatandaşlardan gelen şikayetler üzerine yasal işlem başlattıklarını duyurdu. BigHit ise müşterilerden özür dilediklerini ve kendilerini geliştirmeye devam edeceklerini içeren kısa bir özür yazısı yayımladı.

Segye Ilbo & Naver:

1. [+405, -3] BTS'in şirketi bu sorunu düzeltmek için ne yapıyor? Sanatçılarının korumaları gereken bir imajı var, bu sorunu adamakıllı halletmeliler

2. [+199, -2] Konunun gündeme gelmesinin tam zamanıdır artık. Sadece online mağazaya özel ürünler olduğundan Weverse'ten alışveriş yaptım ancak müşteri servisinin bu denli berbat olduğundan bihaberdim. Şikayetlerimizi ısrarla dinlemeyip görmezden geldiklerinden dolayı fanlar olarak pes edip bu zamana kadar sessiz kalmayı seçmiştik. Big Hit de anca medya haber yapınca bizi kâle alıyor şimdi... Fanlarını asla dinlemeyip bir de "iletişimden" dem vuruyorlar sürekli.

3. [+87, -5] Ucuz ürünleri bir dünya paraya satmaya çalışırlarsa işte böyle olur. Kaliteli ürünleri pahalıya satsalardı dert etmezdim bu kadar.

4. [+64, -0] Ucuz Çin ürünlerini pahalıya satarak sonunda kendinizi mahvedersiniz böyle anca

5. [+27, -11] Üç Büyük Şirketin Üç Büyük olmasının bir sebebi var tabii (ÇN: SM, YG ve JYP)

6. [+18, -2] Big Hit cidden sabrımızı sınıyorsun resmen. Army'lerin sonsuza kadar arkanı kollayacağını mı sanıyorsun?

7. [+14, -0] Lütfen böyle ucuz işlere girişerek BTS'in bin bir emekle inşa ettiği imajı lekelemeyi bırak artık...

8. [+14, -0] Asıl gayelerinin anca para tırtıklamak olduğu belli. Biz parasını ödedikten sonra ürünleri üretmeye zahmet ediyorlar mı acaba? Bir sürü teslimat sorunu olması da cabası.

9. [+12, -2] BTS olmadan bir hiçsin Big Hit

10. [+10, -0] Şayet üyelerin yüzünde çizikler olan defolu ürün gönderirlerse, değişim talebinde bulunmaya boşuna zahmet etmeyin hiç ㅋㅋㅋ Değişim yapmak şöyle dursun zamanınızı da boşuna harcatıyorlar ㅋㅋ BTS'in adını kullanarak beş para etmez ürünler satıp durmalarının daha yeni gündeme gelmesine şaşıyorum ben asıl

11. [+9, -0] Ürünler berbat, Big Hit bu konuyu adam gibi halletmiyor bile. Big Hit'in tek yaptığı BTS'in imajını karalamak ve Army'leri kandırıp aptal yerine koymak.

12. [+6, -0] Orta okul öğrencisi bir çocuğun dershaneden sonra yemek bile yemeyip para biriktirerek aldığı ürünün defolu çıktığını bilirim ben. 7 aydır ürün değişimi yapmaya çalışıyor... Halihazırda iş güç sahibi olanların iade ve değişim için beklemeleri neyse ama bunu küçücük çocuklara bari yapmayın.

13. [+7, -2] Big Hit ürünleri aşırı sorunlu. Büyük şirketlerin kalitesine erişebilmeleri epeyce zor olacak gibi görünüyorㅎㅎ

Netizenbuzz'da En Beğenilen Yorum:[+249, -2] Big Hit gerçekten çok aç gözlü davranıyor, Armylerin alacaklarını bildiklerinden yeni ürün piyasaya sürüp duruyorlar. In The Soop & Bilboard birinciliğiyle ilgili bile ürün çıkardılar resmen. 2019'da sipariş ettiğim Army Kit hala elime ulaşmış değil. Defalarca kez şikayette bulunmama rağmen ne bir şey yaptılar ne de para iadesi alabildim. Ne beş para etmez bir müşteri servisi ama. Kargo ücreti de aşırı pahalı. Umarım bu vesileyle biraz adamakıllı düşünürler de kendilerini millete gösterdikleri "hayranlarını düşünen multimilyonluk şirket" gibi davranırlar artık sahiden de.


 

  • Share:

0 yorum