Chocolate İlk Bölüm Yorumları

By evhamlı kurabiye - Aralık 16, 2019


Naver:

1. [+366, -36] Çok demode. Yoon Kye Sang'ı sevdiğimden izledim ama eski zamanlara ait bir dizi izliyormuş gibiydim adeta.

2. [+212, -13] Birçok diziden konuyu bir araya getirmişler gibi, sahnelerin düzenlenme biçimi ise felaket. Ancak oyuncuların kimyası gayet iyi, 4 bölüm izledikten sonra izlemeye devam edip etmemeye karar verilebilir ancak

3. [+142, -6] Böyle sessiz sakin dizilere bayılıyorum, hafif bir yağmur misali keyifle izliyorsunuz. Yoon Kye Sang'ın henüz fazla repliği olmasa da dizinin havasına uyan melodramatik bakışları yeter. Başroller epeyce uyumlu.

4. [+136, -27] Hikaye demode, tahmin edilebilir. Günümüz trendlerine uymayan bir dizi. İlk bölümü izledim ve tüm hikayeyi öğrendim resmen.

5. [+57, -3] Senarist Lee Kyoung Hee (Nice Guy, Mask, Uncontollably Fond) çocukluktan kalan ilk aşka, travmaya, kader bağına bayılıyor zaten. Sadece mekanı ve karakterlerin mesleklerini değiştiriyor. Yazdığı kadın ve erkek karakterlerin hepsi tıpatıp aynı. Soğuk adam, şeker kız. Geçmişleri ve kaderleri hep bir şekilde bağlantılı.

6. [+57, -2] Dizinin atmosferine bayıldım.

  • Share:

0 yorum