Cha Eun Woo'nun Oyunculuğu Eleştiri Yağmuruna Tutuluyor!

By evhamlı kurabiye - Temmuz 19, 2019


Mydaily & Nate:  "Yüzü melek gibi ama oyunculuğu hiç de öyle değil mi?" Cha Eunwoo'nun 'Rookie Historian Goo Hae-ryung' dizisindeki oyunculuğu tartışma konusu oldu!

1. [+648, -10] Sadece şu fotoğraflara bakarak dahi söyleyebilirsiniz (oyunculuğunun nasıl olduğunu).

2. [+592, -10] Şu fotoğraflardan bile anlaşılıyor oyunculuğunun ne denli kötü olduğu.

3. [+439, -10] Bu durumu medya oyunu bile kurtaramaz............. Belki karakteri 'My ID is Gangnam Beauty' dizisindeki gibi duygusuz bir tip olsa sıkıntı olmazdı.;;;;;

4. [+36, -3] Yüz ifadesi hep aynı ㅋㅋㅋ İzlemeden bile oyunculuğunun nasıl olduğunu anlayabiliyorum. Yakışıklı deyip duruyorlar ama kişisel olarak hiç bana hitap etmiyor. 90'lı yıllarda popüler olurdu anca bu tiple.

5. [+28, -1] Oyunculuğu aynı Kim Tae Hee gibi... Anca gözlerini kocaman açıyor, bu kadar.

6. [+27, -1] 'My ID is Gangnam Beauty'deki oyunculuğu övülünce ne kadar saçma olduğunu düşünmüştüm ㅋㅋㅋ

7. [+24, -1] Robot mu bu adam? Her seferinde aynı yüz ifadesi.

8. [+21, -1] ㅋㅋ Cidden yüz ifadesi hep aynı~ Diziyi henüz izlemedim ama sanırım es geçeceğim artık~'My ID is Gangnam Beauty'deki oyunculuğunun da çok kötü olduğunu anımsıyorum~

9. [+20, -0] Fark ettim de kim gözlerini böyle kocaman açsa hep oyunculuğu eleştiriliyor. ㅋㅋ Gerçekten oyunculuğun hakkını veren aktörlerin duygularını gözlerini kocaman açmalarına bile gerek kalmadan gözlerinden hissedebiliyorsunuz.

10. [+18, -2]Lee Yeon Hee'nin erkek versiyonu resmen


Netizenbuz'da en çok beğenilen yabancı bir hayran yorumu:

 [+350, -0] Yakışıklı tamam ama başrol yerine yan rollerde yahut daha küçük rollerde yer almalı. Bu dizi onun oyunculuk dersi olmamalı.




  • Share:

0 yorum