Romance Is A Bonus Book Final Bölümü Yorumları!

By evhamlı kurabiye - Mart 19, 2019


Naver-Sports Chousun: ‘Romance Is A Bonus Book’ Lee Jong Suk ♥ Lee Na Young hem işte hem aşkta mutluluğu yakaladı. Mutlu son. 

1.[+730, -15] Lee Jong Suk'u 2 sene beklememizi sağlayacak bir başyapıt bu dizi. ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ (Başrollerin) Kimyaları en iyisiydi. ~♡ Lee Na Young ve Lee Jong Suk, ikinize de sonsuz teşekkürler~!!

2.[+648, -4] Beni sürekli gülümseten başarılı bir dramaydı. Keyifle izledim. Adeta kitap okuyormuş gibiydim, öyle sakin ve güzeldi ki!

3.[+495, -6] Kitap okuyormuş hissi veren çok keyifli bir diziydi. Kalbim yumuşacık oldu, çok sevdim.

4.[+321, -10] Aşk kısmını merakla bekliyordum amaㅠㅠ O açıdan yazık oldu ancak dizi çok eğlenceliydi. Eun-Dan'ın son kısımda çıkmamasına üzüldüm…

5.[+256, -7] Kalpleri ısıtan bir roman okuyormuş gibi hissettirdi. Cha Eun Ho hayatımın karakteri oldu. Teşekkürler Lee Jong Suk.

6.[+87, -0] Cha Eun Ho  Lee Jong Suk'u yeniden keşfetmek gibiydi. Oyunculuğu en iyisiydi, karakter hem sıcak hem de havalıydı. 

7.[+78, -2] Ne çok hafif ne de çok ağırdı dizi, beğendim. Beğendim çünkü salt aşka odaklanmış bir dizi değildi. İzlerken mutlu hissettirdi.

8.[+73, -0] Finali izlerken yok yere duygusallaştım birden…ㅠ Bundan daha mükemmel bir dizi var mı acaba? Eun Ho-ah, Dan Yi-ah, ay bugün de çok güzel görünüyorㅠ

Reyting: %6.7

kaynak: netizendrama

  • Share:

0 yorum