Kill It'e gelen İlk 2 Bölüm Yorumları!

By evhamlı kurabiye - Mart 25, 2019


1. Bölüm: Naver – Xports News: 

1.[+88, -17] Nana öyle güzel ki.
2.[+57, -2] McInnis'in (dizide) varlığı çok güçlü. 
3.[+45, -6] İlk bölümün yoğunluğu inanılmazdı… Yarını dört gözle bekliyorum.
4.[+41, -2] Eski katilin kim olduğunu merak ediyordum ㅠㅠ Mr. Sunshine’ın Kyle'ı… Oyuncuğu çok iyi… Ölüm sahnesine kadar güçlü bir varlığı vardı dizide ㅠㅠ
5.[+31, -3] İlk bölüm ortalamaydı. Ama (başrollerin) ikisinin de boyları epey uzun…
6.[+18, -0] My Mister'daki iyi performansından sonra Jang Ki Yong'un hayranı olmuştum. Tekrar kendisini izlemek mutluluk verici. Bugün oyunculuğu yine iyiydi ♡♡♡ Diziyi izleyeceğim.
7.[+14, -0] Jang Ki Yong çok yakışıklı. 
8.[+11, -0] Jang Ki Yong neden hep karanlık rollerde oynayıp duruyor?ㅠㅠㅠㅠ Renkli ve tatlı bir rol seç lütfen.
9.[+11, -0] Jang Ki Yong cidden acayip yakışıklı ㅠㅠ

2. Bölüm: Naver – Xports News:
1.[+134, -5] Jang Ki Yong çok havalıㄷㄷ Son sahne kalpleri eriten cinstendi…
2.[+71, -12] Nana çok güzel.
3.[+58, -3] Jang Ki Yong çok havalı… Son sahne yüzünden kalp krizi geçirdim resmen.
4.[+41, -2] Bugünkü bölüm ilk bölümden daha eğlenceliydiㅜㅜ Çok havalı.
5.[+34, -2] Jang Ki Yong çok havalı. Adam karanlık ve şık rollere cuk oturuyor~
6.[+18, -0] Jang Ki Yong’un sesi ve vücudu çok iyi ㅜㅜ
7.[+16, -2] Nana tam anlamıyla aktris olmuş artık. Dünyanın en güzel yüzü seçildiğinde açıkçası epey gülmüştüm. Çok güzel.
8.[+11, -0] Epey eğlenceli. ㅜㅜ
9.[+9, -1] Nana ve Ki Yong güzel ve yakışıklı.
10.[+7, -0] Son sahne kalpleri hoplatan cinstendiㅠㅠ
Reytingler: %1.1 - %2.3
kaynak: netizendrama

  • Share:

0 yorum