Park Seo Joon'un Evlenmek İstediği Kadın Hakkındaki Sözleri Tartışılıyor

By evhamlı kurabiye - Mart 21, 2020



Aktörün 2014 senesinde verdiği bir röportajdan: “Karım çalışmasın ve çocuklarıma baksın isterim. Bu tip bir çevrede yetiştiğimden ben de çocuklarımın anneleri tarafından yetiştirilmesini yeğlerim. Ben de böyle büyüdüm. Sevgiyle yetiştirilmeyen çocuklar, büyüyünce problemli oluyorlar. Sosyal ilişki kuramayıp arkadaş canlısı olamıyorlar. Biraz haddimi aşmam gerekirse, ileride suçlu oluyorlar diyebilirim. Ben de aynı şekilde iyi bir baba olmak isterim ancak çocuklarımın annelerine yakın olmaya ihtiyacı var daha çok. Bu en doğru cevap olamabilir ancak benim için en doğru cevap bu şimdilik.

Koruyup kollayabileceğim kadınlardan hoşlanıyorum. Uzun boylu kadınlar bana yalnız başlarına yaşayabilirlermiş izlenimi veriyor. (güler) Çok endişe eden ve bana fazlaca ilgi gösteren kızları beğeniyorum. Bu karakterde olan birçok cılız (kilo anlamında zayıf) kız var.“



1. [+180, -129] Şimdi de hedefiniz Park Seojoon mu oldu? Kesin artık şunu, bıktım

2. [+177, -116] Sırf meraktan gittim baktım, 2014 senesinde verdiği bir röportajmış ve feminizmin henüz büyük olay olmadığı yıllardı. Dolayısıyla da çok fazla böyle muhabbetler dönüyordu ortada. Okurken bunu göz önünde bulundurursunuz umarım.

3. [+175, -43] 2014’te kadınlar yaşlandıkları için bunalıma girerken erkek idol ve aktörler de böyle problemli açıklamalar yapıyorlardı bolca. Ne mutlu ki bu durum değişti artık

4. [+116, -11] Hadi o yıllarda (Park Seo Joon’un) “kadın düşmanlığının” ne olduğunu bilmediğini göz ardı edeyim, ama kalkmış bana insanların “tekel ailecilik” (tek ebeveynde tüm yükün olması) hakkındaki ayrımcılığa dair hiçbir şey bilmediğini mi söylüyorsunuz..?? Buradaki yorumlara bakılırsa insanlar 2014’te insan haklarından bile bihabermiş gibi görünüyor

5. [+82, -26] Yani Park Seojoon bütün ev işlerini karısının tek başına yapmasından memnun öyle mi?? Adamın zaten tonla parası varken neden ikisi de çalışsın ki zaten?

6. [+77, -21] Genel kamuoyu erkek ünlülere karşı haddinden fazla affedici… Kadın ünlülere bakarsanız böyle açıklamalarda bulununca hep ağır eleştiriye maruz kalıyorlar… Erkek oyuncular konusunda halk özellikle çok bağışlayıcı


7. [+73, -65] Abartılacak bir olay değilㅋㅋㅋㅋㅋ Hepiniz kendinizi yoran bir hayat yaşıyorsunuzㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. [+55, -4] Şu en çok beğeni alan yorumları yapan insanları merak ettim de 2014’te farklı olan neydi? 2014’te de böyle açıklamalara herkes sövüyordu çünküㅋㅋㅋㅋㅋ

  • Share:

0 yorum