Crash Landing On You Final Bölümü Yorumları!

By evhamlı kurabiye - Şubat 17, 2020





Herald Pop & Naver: Reyting / %21.7

1. [+6,020, -91] Yani son bölümün uzunluğuna bakarak kesinlikle Goo Seung Joon’un binlerce kez kurtarılma şansı vardı

2. [+3,993, -44] Goo Seung Joon’u öldürmek de biraz aşırı olmuş.. En büyük kurban Seo Dan ㅡ.ㅡ

3. [+2,839, -101] Drama zaten ana hikaye açısından mantıklı değilken hazır eliniz değmişken neden Goo Seung Joon’u kurtarıp adam akıllı mutlu son yazmadınız ki ㅜㅜ... İlk bölümden itibaren izliyorum ama son bölümü en sıkıcı bölümdü... Seo Dan için öyle kötü hissettim ki ㅠㅠ

4. [+2,109, -30] Neden öldürdünüz Goo’yu~~~~~!!!! Adamın kurtarılmasını beklemekten bir hal oldum... Ama kurtarılamadan öldü gitti.. ㅜㅜ

5. [+1,871, -394] Final bölümü birçok açıdan yetersizdi... Demode hissettirdi

6. [+971, -20] Ama bakın cidden Goo Seung Joon’u öldürmek çok gereksizdi, öyle değil mi????????? Seyirciyi zorla üzmek amaçlı yapılmış gibiydi sanki???? Adamı öldürmelerinin haklı bir gerekçesi var mı ortada? Mantıklı bir gerekçe bulmak için düşünüp durdum ama bulamıyorum. Başka birisini öldürüp Goo Seung Joon’un yaşamasına izin veremez miydiniz? Saçmalığın dik alası bu. Ölmek üzere olduğunu gördüğümden itibaren koskoca 1,5 saat kurtarılmasını bekledim durdum. Kurtarılacak mı diye merakla beklemekten diğer çiftin kavuşmasına bile odaklanamadımㅠㅠㅠㅠㅠ senarist kötü bir karar vermiş

7. [+949, -18] İsviçre’nin manzarası büyüledi beni... 1 aylığına orada yaşayabilme şansım olsaydı keşke.. Öyle güzel ki...

8. [+790, -37] Hyun Bin’in yakışıklılığı başka bir boyutta ㅜ

9. [+690, -6] Son ana değin Goo Seung Joon’un yaşadığını görmeyi bekleyenler elini kaldırsın !! ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

10. [+683, -51] Oho;;; böyle bir final izleyicinin kalbini burktu

11. [+545, -8] Bu nasıl final? Neden Goo Seung Joon öldü;;;

12. [+470, -8] Yoon Seri & Ri Jung Hyuk güzelce kavuşurken neden acımasız sona layık görülen Goo Seung Joon oldu? Sürekli çıkıp gelmesini bekledim... Ama cidden öldü... zavallı Seo Dan..

  • Share:

0 yorum