Kim Woo Bin 2,5 Sene Sonra İlk Kez Bir Etkinliğe Katıldı! (Netizen Yorumları & Aktörün Konuşması)

By evhamlı kurabiye - Kasım 21, 2019


Gördüğü uzun bir tedavinin ardından kanseri yenen ünlü aktör Kim Woo Bin, 2,5 senenin ardından ilk kez bir etkinlikte boy gösterdi. 40. Blue Dragon Ödül Töreni'nde ödül takdimi için sahneye çıkan aktör sevenlerini şu sözlerle selamladı: Uzun bir sürenin ardından sizleri ilk sefer selamlayacağım için ne söyleyeceğimi çok düşündüm. En evvel teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Birkaç sene öncesinde pek iyi hissetmiyordum ancak üstesinden gelebilmem için birçok insanın destekleri sayesinde daha hızlı ve sağlıklı bir şekilde sizleri selamlayabiliyorum.


Sports Chosun & Nate:

1. [+795, -8] Her zaman olduğu gibi havalı görünüyor

2. [+626, -7] Onu gördüğüme öyle memnun oldum ki. Pek yakında sağlıklı bir şekilde yeni bir dizide izlemek ümidiyle. ^^ Destekçinim.

3. [+539, -5] Onu ekranda görebilmek harika~ Kısa sürede yeni bir dizide görmeyi de umuyorum~ her daim sağlıklı kal:)

4. [+30, -2] Ah, göz yaşlarına boğulacağım ㅜㅜㅜ geri döndüğün için teşekkürler

5. [+23, -1] Özlemiştim, başarılar

6. [+21, -2] Eskisinden de havalı görünüyor... ve ses tonu daha iyi

7. [+20, -1] Adeta bir Hollywood aktörü gibi. Ve nasıl bu denli iyi bir konuşmacı olabilir?

8. [+17, -0] Hayranı değilim ancak onu görebilmek mutlu etti ㅎㅎ

9. [+17, -2] Gülümsediğini görebilmek ne güzel ㅠㅠ lütfen yavaş yavaş daha çok göster bize (gülümsemeni)

10. [+16, -0] Boylu boslu olduğundan takım elbise içinde bir harika görünüyor. Shin Min Ah gibi güzeller güzeliyle çıkmasına şaşmamalı.

11. [+16, -1] Shin Min Ah çok gurur duyuyor olmalı

12. [+13, -1] Her zamanki gibi havalı, Kim Woo Bin fighting!!!

  • Share:

0 yorum