Jang Ki Young GQ Röportajı

By evhamlı kurabiye - Ekim 25, 2019



Son zamanlarda adından çokça söz ettiren yükselen aktörlerden Jang Ki Young GQ dergisine yağmurlu bir günde röportaj vermiş. İşte o röportajdan öne çıkanlar:

🌟 Röportaj yağmurlu bir günde gerçekleştiğinden aktör son zamanlarda yaş geçtikçe bu havalarda nasıl tek başına yürüyüşe çıkmaktan keyif aldığından bahsediyor: "Şiddetli fırtınanın olduğu bir gün yürüyüşe çıkmayı denedim bir seferinde. Evde tek başına olmak boğucu ve sıkıcı olduğundan 'Bu böyle olmaz, dışarı çıkayım.' dedim. Yağmurluğuma sarındım sıkıca, yağmur yağarken Han Nehri'ne doğru yürüyüşe çıktım. Evde hiçbir şey yapmadan öyle boş boş oturduğumda yahut bir konu hakkında endişelere boğulduğumda kafamda bu endişeler büyüdükçe büyüyor ve artık sağlıklı düşünemez oluyorum. Ancak temiz hava alıp insanların arasına karışıp yürüdükçe düşüncelerimin ağırlığı hafifliyor. Hiçbir şey düşünmeden yürüyüp kendi kendime konuşuyorum. Sonrasında ise bu denli endişe etmeme lüzum var mıydı diye düşünüyorum."

🌟 "Babam egzersiz yapmayı pek sever. Ailem her hafta sonu doğa yürüyüşüne çıkar oradan kaplıcaya gider ve eve döndüklerinde 2 Days & 1 Night izler. (ÇN: Kore'de çok ünlü bir eğlence programı.) İşte yürüyüşe çıkmak bu şekilde gündelik hayatımın vazgeçilmez bir parçası oldu. Modellik kariyerim için Ulsan'dan Seul'e tek başıma taşındığım zamanlarda da çokça yürürdüm. İlk senemde nadiren işim oluyordu. Evde düşüncelere boğulmayı sevmediğimden yürüyordum da yürüyordum."

🌟 Jang Ki Young'un ilk sinema filmi The Bad Guys: Reign of Chaos geçenlerde vizyona girip gişede çok iyi iş çıkarmıştı. Aktör diyor ki: "Basın gösteriminde ve kendi başıma olmak üzere 2 sefer izledim filmi. Tek başıma izlediğimde çok tuhaf hissettim. Sinemaya gidip biletimi aldım ve kendi oynadığım bir filmi izledim. İlk defa böyle bir şeyi deneyimleyişimdi. Eğlenceli ve yeni bir şeymiş gibi hissettirdi."

🌟 My Mister dramasından sonra dur durak bilmeden çalışmaya devam eden aktör pek yakında yeni bir filmin çekimlerine hazırlanıyor. "Dinlenmek istemiyorum. Ara verdiğim zamanda iyice dinlenip yenilendim, ama ben sürekli bir şeyler yaparak enerjiyle dolan birisiyim. Dolayısıyla şans elime geçmişken tüm cesaretimi toplayıp Go Back Couple & My Mister için deneme çekimlerine girdim. Gençken çok çekingen ve içe dönüktüm. Başkalarının yanında konuşmaktan korkan bir çocuktum. Birisiyle yüz yüze sohbet etmeyi misal hayal bile edemezdim. İnsanların önünde modellik yapmaya başlayıp aktörlüğe geçtikten sonra yavaş yavaş kişiliğim değişmeye başladı."

🌟 Meşakkatli ve her sahnesi keyifli olan bir işi soruluca: "İlk başrolüm olan Come and Hug Me tam olarak öyleydi. Babası psikopat olan bir polisi oynadım, fiziksel ve zihinsel olarak zorlu bir işti. Babasının öldürdüğü bir kurbanın kızına aşık olma ve polis olduktan sonra canavar olan baba ile karşılaşma duygusunu merak ediyordum. Hiç kolay değildi ama bu sahneleri çekerken çok fazla şey öğrendim."

🌟 Modellikten aktörlüğe geçişi konusunda: "İş mevzubahis olduğunda oldukça soğukkanlıyımdır. Çok büyük hıslarım da var. Diğerleri her ne kadar "İyi iş çıkardın." dese de genelde o kadar da iyi iş çıkarmadığımı ve daha iyisini yapabileceğimi düşünme eğilimindeyim. 



kaynak: soompi



  • Share:

0 yorum