Touch Your Heart'ın İlk Bölümü Netizenler Tarafından Eleştirildi!

By evhamlı kurabiye - Şubat 07, 2019


Başrollerde Yoo In Na & Lee Dong Wook'u buluşturan tvN draması Touch Your Heart'ın dün yayınlanan ilk bölümü netizenler tarafından çocuksu ve ikinci sınıf dizi yakıştırmasına maruz kaldı! İşte yorumlar:

1.Umrumda değil, Sunny ve Ölüm Meleği reankarne olup geri dönsün istiyorum sadece. 

2. Huh? Ben sevdim ama?

3. Hehe... In Na'cığım için yine de izleyeceğim.

4. Görsel güzellikleri için izleyin gitsin millet.

5. Acayip matrak dizi ama?ㅋㅋㅋㅋ Anneme göre bir dizi. Sürekli gülümseyerek izledi diziyi.

6. 2. sınıf bile değil, 3. sınıf bir dizi.

7. Bu tip ikilileri çok kereler izledik zaten, dört gözle bekleyecek hiçbir şey yok dizide.

8. Ben sevdim gerçi? Hangi kısmı kötüydü ki?

9. Yoo Inna çok tatlış.

10. Yoo Inna'nın mimiklerini izlemek bile başlı başına keyifli. Evet çok sıkıcı ama yakın çekimler izlenmeye değer kılıyor diziyi.ㅜㅜ
 kaynak: pann

  • Share:

0 yorum